The news is by your side.

Advertisement

معروف کھلاڑی کو لاک ڈاؤن کی تین بار خلاف ورزی کرنا مہنگا پڑ گیا

لندن: برطانیہ میں لاک ڈاؤن میں اسٹائلش بال کٹوانا ٹوٹنہم کے اسٹار کھلاڑی سرج آرئر کو مہنگا پڑ گیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق برطانیہ میں لاک ڈاؤن کے دوران بغیر اجازت بال کٹوانے پر ٹوٹنہم فٹبالر مشکل میں آگئے، لاک ڈاؤن میں اسٹائلش بال کٹوانے اور ضابطے کی خلاف ورزی پر جرمانے کی تلوار لٹک گئی۔

دوسری جانب اسٹار کھلاڑی نے الزام مسترد کردیا کہ ہیئر ڈریسر کو کرونا وائرس نہیں تھا اس لیے اس سے بال کٹوائے تھے۔

سرج آریئر پر اس سے پہلے دوست کے ساتھ ٹریننگ کرنے سمیت دو بار جرمانہ عائد کیا جاچکا ہے۔

واضح رہے کہ 27 سالہ فٹبالر نے ہیئر ڈریسر کے ساتھ سوشل میڈیا اکاؤنٹ انسٹاگرام پر ہیش ٹیگ کے ساتھ لکھا تھا کہ ہیئر ڈریسر بہت اچھا ہے، انہوں نے یہ پوسٹ بدھ کے روز کی تھی۔

Tottenham defender Serge Aurier posted three images of his new haircut to Instagram

رپورٹ کے مطابق اس سے قبل سوشل میڈیا پر فٹبالر ایسی کے بال کٹوانے کی تصاویر منظرعام پر آنے کے بعد بورنیموت کے بھی داخلی تحقیقات کا آغاز کیا ہے، آبے، اوریئر کی طرح ایک کلب کو ٹھیک ایسی ہی صورتحال کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

آبے نے اپنی تصویر پوسٹ کی تھی جس میں وہ نائی کا کوٹ پہنے ہوئے تھے اور بال تراشنے کا اعلان کررہے تھے جس پر نعرہ لگایا تھا کہ قواعد کو توڑنا ہے۔

آبے نے خود کی تصویر پوسٹ کی تھی جسے حجام کا کوٹ پہنے ہوئے ایک شخص نے تراشنے کا اعلان کیا تھا جس پر نعرہ لگایا تھا کہ ‘قواعد کو توڑنا ہے۔

ادھر اوریئر نے اپنی پوسٹ میں ایڈٹ کٹس کو ٹیگ کیا تھا جو حجام جسٹن کبر کا اکاؤنٹ ہے، ان کے انسٹاگرام پر اکاؤنٹ پر 31000 سے زائد فالوورز ہیں اور انہوں نے پریمیئر لیگ کے دیگر اسٹارز کے بالوں کو کاٹا جن میں ایلکس آکسلیڈ، چیمبر لین اور کل واکر شامل ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں