The news is by your side.

Advertisement

ٹریفک پولیس کو دھمکیاں دینا امیر زادے کو مہنگا پڑگیا

کراچی :شہر قائد میں جاری فینسی نمبر پلیٹ اور کالے شیشوں کے خلاف مہم کے دوران پولیس کو دھمکانا امیر زادے کو مہنگا پڑگیا، تلاشی پر گاڑی سے شراب بر آمد ، ٹریفک پولیس نے ویڈیو بھی بنالی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے ڈیفنس میں کالے شیشوں کے خلاف مہم کے دوران مہنگی اووڈی کار سے مہنگی شراب نکل آئی ، ٹریفک پولیس کی جانب سے جاری کردہ ویڈیو میں نوجوان مسلسل ٹریفک حکام کو دھمکیاں دیتا نظر آرہا ہے ۔

ایس ایس پی ساؤتھ شیراز نذیر کے مطابق جب مذکورہ گاڑی کو روکا گیا تو اس میں موجود نوجوان ٹریفک پولیس اہلکاروں کو دھمکیاں دینے پر اتر آیا، کار سوار کو سیاہ شیشوں اور فینسی نمبر پلیٹ کی بنا پر روکا گیا تھا ، اس نے پولیس اسکواڈ سے بچ کر بھاگنے کی کوشش بھی کی تھی۔

نوجوان کی حرکتوں پر موقع پر موجود پولیس اہلکاروں کو شک گزرا، اورانہوں نے گاڑی کی تفصیلی تلاشی لینے کا فیصلہ کیا، جس پر نوجوان چراغ پا ہوگیا اوردھمکیاں دینے پر اتر آیا، بعد ازاں اس نے کوشش کی کہ چالان بھر کر فوراً نکل جائے۔

نوجوان کے رویے سے پولیس کا شک یقین میں بدل گیااور جب گاڑی کی تلاشی لی تو اس میں سے مہنگی وائن اور بیئر کی بوتلیں برآمد ہوئیں۔

پولیس نے شراب برآمد ہونے پر ملزم کو حراست میں لے لیا ہے ، اور اس کو کالے شیشوں اور فینسی نمبر پلیٹ پر جرمانہ بھی بھرنا ہوگا۔

طلحہ نامی اس ملزم نے گاڑی میں شراب کی موجودگی کا جواز دیتے ہوئے کہا کہ وہ بنکاک سے کراچی پہنچاتھا اس لیے اس کے پاس یہ بوتلیں موجود تھیں۔

یاد رہے کہ اے آئی جی کراچی امیر شیخ کے حکم پر ان دنوں کالے اور اندھے شیشوں کے خلاف ٹریفک پولیس کی مہم جاری ہے ، اس سے قبل ٹریفک پولیس کامیاب ہیلمٹ مہم بھی چلا چکی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں