The news is by your side.

Advertisement

ٹریفک کی سہولیات : تمام خلیجی ریاستوں کا مشترکہ فیصلہ

کویت سٹی : کویتی وزارت داخلہ نے خلیج تعاون کونسل کے ممالک کے درمیان الیکٹرانک رابطے کے لیے متحدہ ٹریفک منصوبے کے لیے مناسب طریقہ کار قائم کرنے کے لیے ایک کمیٹی تشکیل دے دی ہے۔

مذکورہ کمیٹی جی سی سی ممالک کے درمیان الیکٹرانک طریقے سے ٹریفک کی خلاف ورزیوں اور گاڑیوں کے ڈیٹا سے متعلق معلومات اور تبادلے کی اجازت دے گی۔

وزارت داخلہ کے باخبر ذرائع نے بتایا کہ اس سے ایک طرف جی سی سی ممالک کے مسافروں اور وہاں کے رہائشیوں کو سہولت ملے گی جبکہ دوسری جانب ٹریفک قوانین اور ضوابط کے مطابق ان میں سے بعض کو میزبان ممالک میں ٹریفک کی خلاف ورزیوں سے روکا جائے گا اور اس کی پابندی کی جائے گی۔

قابل اعتماد ذرائع نے بتایا کہ GCC ممالک اس وقت ٹریفک کی خلاف ورزیوں کے بارے میں ماہانہ بنیادوں پر معلومات کا تبادلہ کر رہے ہیں لیکن الیکٹرانک لنک جون 2022 سے اس عمل کو ختم کر دے گا۔

ذرائع نے مزید کہا کہ اس طرح کی ٹریفک خلاف ورزیوں کا تخمینہ سالانہ ہزاروں کی تعداد میں مختلف اقسام کی۔خلاف ورزیوں سے لگایا گیا ہے جن میں سے زیادہ تر تیز رفتاری یا ریڈ سگنل کو کراس کرنے کے ہیں۔ اس بات کی نشاندہی کی گئی ہے کہ کمیٹی مارچ کے آخر میں اپنا کام ختم کرنے والی ہے اس کے بعد کام شروع ہوجائے گا۔

اس کے علاوہ خلیجی مسافر کے ملک میں ٹریفک جرمانے وصول کرنا شروع کر دیں گے اور انہیں اس ملک میں جرمانہ وصول کرنے کے بجائے اس ملک میں منتقل کریں گے جہاں خلاف ورزی کا ارتکاب کیا گیا تھا۔

یعنی اگر کوئی خلیجی مسافر (بشمول شہری و غیرملکی) دوسرے خلیجی ملک میں ٹریفک خلاف ورزی کرتا ہے تو وہ جرمانہ ادا کئے بغیر اس ملک سے خارج ہو سکتا ہے جبکہ وہی جرمانہ اس سے اس کے خلیجی ملک جہاں وہ رہتا ہے وہاں وصول کیا جائے گا۔

یہ طریقہ کار خلاف ورزی کرنے والوں کے بارڈر ایگزٹ پورٹ پر جرمانے ادا کیے بغیر سفر کرنے میں سہولت فراہم کرے گا اور خلاف ورزی کرنے والے کو جرمانے کی ادائیگی تک کوئی بھی لین دین کرنے سے روکے گا۔

ذرائع نے عندیہ دیا کہ ایپلی کیشن اگلے جون سے شروع ہونے کی امید ہے، یہ ایک بتدریج عمل ہے اور اس کا آغاز سعودی عرب پھر متحدہ عرب امارات اور اسی طرح اس وقت تک ہوگا جب تک کہ جی سی سی ممالک کے ساتھ رابطہ مکمل طور پر قائم نہیں ہو جاتا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں