The news is by your side.

Advertisement

شفاف پلاسٹک کی آب دوز میں زیر آب نظارہ 40 ڈالر پر

ہنوئی: ویتنام میں سمندر میں زیر آب سیاحت نے نئی کروٹ لے لی ہے، عوامی سطح پر مسافروں کو پہلی بار خیر مقدم کرتے ہوئے ایک شفاف آب دوز نے حیرت انگیز نظاروں سے لطف اندوز کرایا۔

تفصیلات کے مطابق فلوریڈا کی ایک لگژری آب دوز کمپنی ٹرائٹن کی تیار کردہ ‘ٹرائٹن ڈیپ ویو 24’ نامی سب میرین نے ویتنام کے جزیرہ ہونٹری میں کام شروع کر دیا ہے، یہ آب دوز 2 سال پہلے فراہم کی گئی تھی۔

یہ سمندر کا بہترین نظارہ فراہم کرنے والی ایک ٹرانسپیرنٹ آبدوز ہے، اس میں 24 نشستیں ہیں، اور یہ 100 میٹر (328 فٹ) گہرائی تک پہنچ سکتی ہے، اس کی باڈی ایکریلک یعنی شفاف پلاسٹک مٹیریل سے بنی ہے، جو آب دوز پر سوار افراد کو پانی کے اندر لاجواب نظارہ کرنے کا موقع فراہم کرتی ہے۔

اس آب دوز میں سفر کرنے کا ٹکٹ بچوں کے لیے 40 جب کہ بالغ افراد کے لیے 60 ڈالرز ہے۔

سیاح اس آب دوز میں زیر آب مونگے کی چٹانوں اور سمندری حیات کو قریب سے دیکھ سکتے ہیں، یہ آب دوز زیر آب 30 منٹ تک رہتی ہے اور اس سروس کا ایک مقصد ماحولیاتی مسائل کے حوالے سے شعور اجاگر کرنا بھی ہے۔ 5.4 میٹر لمبی اس آب دوز کو کمپنی نے ماحول دوست قرار دیا ہے جس سے ماحول کے لیے نقصان دہ کسی گیس کا اخراج نہیں ہوتا۔

اس آب دوز کو اپریل 2020 میں ویتنامی ریزورٹ کو فراہم کیا گیا تھا اور اسی سال اسے مسافروں کے لیے متعارف کرایا جانا تھا، مگر کرونا وائرس کی وبا کے باعث ایسا نہ ہو سکا اور 2 سال کی تاخیر کے بعد اس سروس کا آغاز مئی 2022 میں ہوا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں