The news is by your side.

Advertisement

جڑواں درخت یا جڑواں عمارتیں، حیرت انگیز شاہکار

وینکوور: کینیڈا میں ایسی جڑواں بلند و بالا عمارتوں کا خاکہ تیار کیا گیا ہے جسے دیکھ کر لوگ دنگ رہ گئے ہیں، یہ عمارتیں درختوں سے متاثر ہو کر تعمیر کی جا رہی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کینیڈا کے شہر وینکوور میں جڑواں درختوں کی شکل سے متاثرہ ٹوئن ٹاورز کا خاکہ تیار کیا گیا ہے، تعمیر کے بعد یہ عمارتیں ایسا منظر پیش کریں گی جسے دیکھ کر لوگ حیران رہ جائیں گے۔

یہ عالی شان عمارت 384 فٹ بلند ہوگی اور اس میں 400 سے زائد فلیٹس ہوں گے، اس عمارت کا ڈیزائن برطانیہ کی معروف آرکیٹک کمپنی ہیدر وِک اسٹوڈیو نے بنایا ہے۔

ڈیزائن سے متعلق ہیدر وِک کا کہنا ہے کہ ہم ایسی عمودی عمارت بنانا چاہتے ہیں جو گراؤنڈ فلور پر موجود لوگوں کو عمارت کی سب سے اونچی منزل سے جوڑ دے۔

جڑواں عمارتوں میں سے مغربی عمارت میں 34 منزلیں بنائی جائیں گی جب کہ مشرقی عمارت کی 30 منزلیں ہوں گی۔

مذکورہ کمپنی کئی ممالک میں مشہور عمارتیں بنا چکی ہے، ہیدر وِک نے اس سے قبل ٹورنٹو کے لیے بھی ٹاورز کو ڈیزائن کیا تھا، تاہم وینکوور میں یہ اس کا پہلا پروجیکٹ ہے۔

متعدد مشہور و معروف عمارات کے پیچھے ہیدر وک اسٹوڈیو کا نام چھپا ہوا ہے، جن میں لندن 2012 اولمپک کالڈرن بھی شامل ہے، سنگاپور میں ایڈن کمپلیکس کا ڈیزائن بھی اسی نے بنایا، اور غالباً سب سے زیادہ مشہور اور متنازعہ عمارت نیویارک سٹی کی ویزل بھی اسی نے ڈیزائن کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں