’رشتے میں تو ہم تمہارے باپ لگتے ہیں پرنام ہے ٹرپل ایچ‘ triple H
The news is by your side.

Advertisement

‘رشتے میں تو ہم تمہارے باپ لگتے ہیں پرنام ہے ٹرپل ایچ’

ممبئی: ڈبلیو ڈبلیو ای کے معروف ریسلر ٹرپل ایچ نے امیتابھ بچن کا مشہور فلمی ڈائیلاگ رشتے میں تو ہم تمہارے باپ لگتے ہیں پرنام ہے شہنشاہ بول کر سب کو حیران کردیا۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ سپر اسٹار امیتابھ بچن کی زبان سے ادا ہونے والا فلم شہنشاہ کا ڈائیلاگ آج بھی ہرزد عام ہے، بگ بی نے 29 سال قبل ایک جملہ ادا کیا جو ’رشتے میں تو ہم تمہارے باپ لگتے ہیں پر نام ہے شہنشاہ’ کے الفاظ پر محیط تھا۔

معروف ریسلر ٹرپل ایچ گزشتہ دنوں بھارت کے دورے پر تھے جہاں انہیں ٹی وی شو میں انٹرویو کے لیے مدعو کیا گیا۔

میزبان خاتون نے ٹرپل ایچ سے فرمائش کی کہ وہ ہندی فلم کا کوئی ڈائیلاگ بول کر دکھائیں، اینکر کا سوال سن کر ٹرپل ایچ مسکرائے اور پھر اگلے ہی لمحے اپنے مخصوص انداز میں امیتابھ کی فلم شہنشاہ کا ڈائیلاگ بول کر سب کو حیران کردیا۔

ویڈیو دیکھیں

واضح رہے کہ ان دنوں ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن بھارتی ریسلر جندر مہل ہیں، انتظامیہ ریسلنگ کے اس ایونٹ کو بھارت میں پروان چڑھانے کی خواہش مند ہے، جس کے لیے سب سے پہلا دورہ ٹٓرپل ایچ نے کیا۔

یاد رہے کہ فلم شہنشاہ 1988ء میں ریلیز ہوئی جس میں امیتابھ بچن نے مرکزی کردار ادا کیا اور فلم کے ڈائریکٹر کے فرائض بگ بی کے دیرینہ دوست ٹینو آنند نے انجام دئیے، گوکہ فلم باکس آفس پر کامیاب نہ ہوسکی مگر یہ ڈائیلاگ لوگوں کے ذہنوں میں آج بھی محفوظ ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں