پی ایس ایل فائنل: فوجی جوانوں نے قذافی اسٹیڈیم کی سیکیورٹی کا جائزہ لیا -
The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل فائنل: فوجی جوانوں نے قذافی اسٹیڈیم کی سیکیورٹی کا جائزہ لیا

لاہور: پاکستان سپر لیگ کے فائنل کے سلسلے میں سیکیورٹی اداروں نے حتمی پلان تشکیل دے دیا، پی سی ایل کا فائنل 5 مارچ کو قذافی اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا.

منگل کے روز پاک فوج کے جوانوں ، رنیجرز اور پولیس کے اہلکاروں نے پاکستان سپر لیگ کے فائنل کے سلسلے میں لاہور کے قذافی اسیڈیم میں ملاقات کی، ملاقات کے دوران انہوں نے سیکیورٹی پلان تشکیل دیا، واضح رہے کہ 5 مارچ کو قذافی اسیڈیم میں پی سی ایل کا آخری میچ کھیلا جائے گا۔

اس میٹنگ میں چئیرمین پاکستان سپر لیگ نجم سیھٹی پی سی ایل کی مینجمنٹ کے ساتھ موجود تھے. ایک ہفتے کی قیاس آرائیوں کے بعد پنجاب حکومت نے گذشتہ روزلاہورمیں میچ کرانے کا حتمی فیصلہ کیا ہے.

پنجاب میں حالیہ دہشت گردی کی لہر کے پیش نظر صوبائی حکومت کا کہنا تھا کہ پی سی ایل فائنل میچ کے حوالے سے فیصلہ معاملہ فہمی کے بعد کیا جائے گا، اس قسم کے اقدامات کیے جائے گے کہ کسی بھی ممکنہ خدشے سے باخوبی نمٹا جاسکے.

پاکستان سپر لیگ کے فائنل والے روز پاک آرمی، رینجرز اور پولیس کے اہلکار قذافی اسیڈیم کے اطراف کے علاوہ پنڈال کے 400 گز اندر تک تعینات کیے جائیں گے۔

پانچ مارچ کو پانچویں درجے کی سیکیورٹی دی جائے گی، یہ ہی سیکیورٹی اہم شخصیات کو دی جائے گی.علاوہ ازیں شائیقین کو قومی شناختی کاڈر لانے کے لئےکہا  گیا ہے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں