پی ایس ایل کے پہلے ایڈیشن کی ٹرافی کی تقریب رونمائی کا انعقاد -
The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل کے پہلے ایڈیشن کی ٹرافی کی تقریب رونمائی کا انعقاد

دبئی : پاکستان سپر لیگ کے پہلے ایڈیشن کی ٹرافی کی رونمائی کردی گئی۔ ایونٹ کا پہلا میچ کل اسلام آباد یونائیٹڈ اور کوئٹہ گلیڈئٹر کے درمیان کھیلا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپرلیگ کے پہلے ایڈیشن کی چمچماتی ٹرافی کا حقدارکون ہوگا۔ اس کا فیصلہ تئیس فروری کو ہوجائے گا۔ ٹرافی کی رونمائی دبئی میں ایک رنگ رنگا تقریب میں کی گئی۔

تقریب کے دوران چاروں ٹیموں کے کپتانوں نے تقریب رورنمائی میں شرکت کی، لیکن اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان مصباح الحق ہوٹل سے اسٹیڈیم آتے ہوئے ٹریفک جام میں پھنس گئے جس کے باعث وہ تقریب رونمائی میں نہ پہنچ سکے اوران کی نمائندگی وسیم اکرم نے کی۔

تقریب میں پی ایس ایل کے چئیرمین نجم سیٹھی، کراچی کنگز کے مالک اور اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کے بانی اور سی ای او سلمان اقبال، کپتان شعیب ملک اور دیگر ٹیموں کے کپتان وسیم اکرم اوردیگرآفیشلز بھی موجود تھے۔

آفیشلز نے پی ایس ایل کی ٹرافی کے ساتھ یادگار تصاویر بنوائیں۔ اس موقع پرکراچی کنگز کے کپتان شعیب ملک کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل سے سب سے زیادہ فائدہ پاکستان کرکٹ کو ہوگا۔

پشاور زلمی کے کپتان شاہد آفریدی اوردیگر نے کہا کہ پی ایس ایل سے پاکستان کو اچھی کرکٹ اور نیا ٹیلنٹ ملے گا۔ سابق کپتان وسیم اکرم نے کہا کہ بیس دن تک انٹرٹینمنٹ اور کھیل دونوں ایک ساتھ ہونگے۔ جس کو شائقین بھرپور انجوائے کریں گے۔

اس موقع پر تمام کپتانوں نے ایونٹ کو پاکستان میں انٹرنیشنل کرکٹ کی بحالی کے لیے اہم قدم قرار دیا۔

علاوہ ازیں کراچی کنگزکے اہم رکن روی بوپارا نے کہا ہے کہ پی ایس ایل میں شائقین کو کانٹے کے مقابلے دیکھنے کو ملیں گے ۔

اےر وائی سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ کراچی کی ٹیم متوازن ہے جیت کیلئے بھرپور کوششیں کریں گے۔ انہوں نے کہا کراچی کی ٹیم متوازن ہے فاسٹ اور اسپن بولنگ کا بہترین کامبینیشن بنا ہوا ہے۔ جس سے ٹیم کی کارکردگی سب سے نمایاں ہوگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں