The news is by your side.

سعودیہ میں طوفانی بارشوں اور برفباری سے نظام زندگی متاثر

ریاض : سعودی عرب میں موسمیاتی تبدیلی کے باعث موسلا دھار اور شدید طوفانی بارشوں اور برفباری نے شہریوں کو مشکلات سے دوچار کردیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب میں تیزی سے ہونے والی موسمیاتی تبدیلیوں کے باعث شہری شدید مشکلات کا پریشانی کا شکار ہیں، مسلسل موسلا دھار اور طوفانی بارشوں نے نشیبی علاقوں میں سیلابی صورتحال پیدا کردی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ مکہ مکرمہ، مدینہ منورہ اور ریاض کے علاوہ تبوک اور الیث میں بھی بادلوں نے گرج چمک کے ساتھ برسنا جاری رکھا جبکہ ابہا میں درجہ حرارت نقطہ انجماد سے گر گیا۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ درجہ حرارت نقطہ انجماد سے گرنے کے بعد شدید برفباری بھی ہوئی جس کے باعث شہر میں ٹریفک کے مسائل پیدا ہوگئے۔

طوفانی بارشوں کے باعث ریاست سعودی عرب کے نشیبی علاقوں میں سیلابی صورتحال پیدا ہوگئی جس کے نتیجے میں شہری گھروں میں محصور ہوکر رہ گئے۔

سعودی حکام کا کہنا ہے کہ سیلابی علاقوں میں محصور متاثرین کو ہیلی کاپٹر کے ذریعے محفوظ مقامات کی جانب منتقل کیا جارہا ہے۔

سعودی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ جدہ میں بادل گرج چمک کے ساتھ برسے جس کے باعث فلائٹ آپریشن معطل کردیا گیا اور شہریوں کو گھروں میں نمازیں ادا کرنے کی ہدایات جاری کردی گئیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں