The news is by your side.

Advertisement

جاپانی شہزادی محبت کی خاطر شاہی سلطنت ٹھکرانے کو تیار

ٹوکیو: جاپان سے تعلق رکھنے والی شہزادی نے محبت کو کامیاب بنانے کے لیے شاہی خاندان اور تخت و تاج چھوڑنے کا فیصلہ کرلیا، وہ عام شخص سے شادی کرنے کا ارادہ رکھتی ہیں۔

جاپانی میڈیا کے مطابق شاہی خاندان کے ذرائع نے اس بات کی تصدیق کی کہ 26 سالہ شہزادی آیا کو نے تخت و تاج اور اپنے خاندان کو چھوڑنے کا اعلان کردیا تاکہ وہ عام شخص کے ساتھ محبت کی شادی کرسکیں۔

آیا کو سے قبل شاہی خاندان کی یاکو 26 سالہ شہزادی نے بھی عام شہری سے شادی کی جس کے بعد وہ ماضی کے مقابلے میں اب چھوٹے گھر اوردرمیانے درجے کی زندگی بسرکررہی ہیں۔

جاپانی شہزادی شپنگ کمپنی میں کام کرنے والے ملازم اور عام شہری سے 12 اکتوبر کو شادی کریں گی اس بات کا اعلان انہوں نے گزشتہ روز کیا، ملکی قانون کے مطابق آیا کو شادی کے بعد شاہی خاندان اور عہدے کو ترک کرنا کے عام شہری کی طرح زندگی گزارنی ہوگی۔

مزید پڑھیں: سعودی عرب میں مقیم پاکستانی سمیرہ ’شہزادی‘ بن گئی

اطلاع کے مطابق آیا کو اور 32 سالہ موریو ایک دوسرے کو ایک سال سے جانتے ہیں دونوں کے مابین گہری دوستی تھی جس کے بعد انہوں نے اب شادی کا فیصلہ کرتے ہوئے تاریخ کا بھی اعلان کیا۔

مقامی میڈیا کے مطابق آیا کو چونکہ عالمی فلاحی کاموں میں دلچسپی رکھتی تھیں جس کے باعث اُن کی ملاقات موریو کے والدین سے شہزادی تکامودو اور موریو کے والدین نے خود کروائی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں