ڈونلڈٹرمپ کےحکم نامےنےمسلم دنیا میں منفی پیغام بھیجا‘چودھری نثار -
The news is by your side.

Advertisement

ڈونلڈٹرمپ کےحکم نامےنےمسلم دنیا میں منفی پیغام بھیجا‘چودھری نثار

اسلام آباد : وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثارعلی خان کا کہناہےکہ سیکیورٹی کا مطلب یہ نہیں کہ سرحدیں بند کرکے محفوظ سمجھیں،انہوں نےکہا کہ ڈونلڈ ٹرمپ کےحکم نامے نے مسلم دنیا میں منفی پیغام بھیجا۔

تفصیلات کےمطابق وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثارعلی خان نےنیشنل ڈیفنس یونیورسٹی کی تقریب سے خطاب میں کہاکہ ہر ڈارھی والے مرد،حجاب والی عورت کودہشت گردنہیں سمجھناچاہیے۔

انہوں نےکہاکہ مغرب،جنوبی ایشیا میں سیکیورٹی کا تناظر،ضروریات مختلف ہوسکتے ہیں،لیکن سیکیورٹی کا مطلب یہ نہیں کہ سرحدیں بند کرکےمحفوظ سمجھا جائے۔

وفاقی وزیرداخلہ کا کہناتھاکہ مسائل کےحل کی بنیادی کنجی ایک دوسرے سے گفتگو ہے،انہوں نےکہاکہ مذاکرات نہ کرنےوالوں کا مقدمہ کمزور ہوتا ہے۔

چوہدری نثارعلی خان کاکہناتھاکہ سیاست کو سیکیورٹی کے ساتھ نہیں ملانا چاہیے،خطے میں سیاست اورسیکیورٹی کو ملانے کارحجان ہے۔

وفاقی وزیرداخلہ نےکہا کہ پاکستان نے خطے میں امن کے لیےلچک کا بھرپور مظاہرہ کیا،انہوں نےکہاکہ دہشت گردی اور آزادی کی تحریکوں میں فرق سمجھناچاہیے۔

مزید پڑھیں:ٹرمپ کےاقدام سےلوگوں کی مشکلات میں اضافہ ہوگا،چوہدری نثار

واضح رہےکہ دو روز قبل چوہدری نثار نے کہاتھا کہ ٹرمپ کے اقدامات سے دہشت گردوں کے سوا کسی کو فائدہ نہیں ہوگا،درحقیقت دہشت گردی کا سب سے زیادہ نشانہ مسلمان بنے ہیں اگرچند لوگ بھٹکے ہوئے ہیں توالزام ڈیڑھ ارب مسلمانوں پر نہیں ہونا چاہیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں