The news is by your side.

Advertisement

جعلی میڈیا مجھے نیوزی لینڈ واقعے کا قصور وار ٹھہرانے پر مُصر ہے، ٹرمپ کا ٹویٹ

واشنگٹن : امریکی صدر ٹرمپ کا کرائسٹ چرچ مسلمانوں کے قتل عام سے متعلق کہنا ہے کہ فیک میڈیا نیوزی لینڈ حملوں کا قصوروار مجھے ٹہرانے پر مُصر ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیوزی لینڈ کے تیسرے بڑے شہر کرائسٹ چرچ میں واقع دو مساجد پر سفید فام شخص کے دہشت گردانہ حملے کو تاحال امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے دہشت گردی نہیں کہا ہے۔

صدر ٹرمپ نے سماجی رابطے کی ویب سایٹ پر ایک روز قبل ٹوئٹ کیا تھا کہ جعلی میڈیا مساجد حملے کی ذمہ مجھ پر تھوپنے کی تگ و دو میں لگا ہوا ہے جو بہت مضحکہ خیز بات ہے لیکن یہ ثابت کرنے میں شدید مشکلات کا شکار رہے گا۔

یاد رہے کہ جہاں دنیا بھر کے عوام و حکمران مسلمانوں سے اظہار یکجہتی کی جارہی تھی وہیں ٹرمپ نے مساجد حملے کی مذمت کرنے کے بجائے ٹویٹ کیا گیا تھا جس میں کسی تعزیت یا افسوس کا اظہار کرنے کے بجائے ایک متنازع لنک شئیر کیا تھا۔

مزید پڑھیں : ٹرمپ نے کرائسٹ چرچ میں مساجد پر حملے کے ردعمل میں کیا ٹوئٹ ڈیلیٹ کر دیا

امریکی صدر ٹرمپ کے ٹویٹ پر لوگوں نے ان کو آڑے ہاتھوں لیا تو انہوں نے ٹویٹ ڈیلیٹ کردیا تھا اور 10 گھنٹے بعد دوسرے ٹوئٹ میں قتل عام کی مذمت کی تھی۔

نیوزی لینڈ کی عوام سے یکجہتی کا اظہار کرتے ہوئے ٹرمپ نے کہا تھا کہ 49 لوگوں کو بے حسی سے قتل کیا گیا اور کئی زخمی ہوئے، امریکہ نیوزی لینڈ کے ساتھ کھڑا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں