الیکٹرانک اشیا کی ترسیل‘ ٹرمپ کامسلم ممالک کےبعد برطانیہ پرپابندی کےلیےغور -
The news is by your side.

Advertisement

الیکٹرانک اشیا کی ترسیل‘ ٹرمپ کامسلم ممالک کےبعد برطانیہ پرپابندی کےلیےغور

واشنگٹن : برطانوی ہوائی اڈوں سے امریکہ آنے والی پروازوں پر مسافروں کو الیکٹرانک اشیاء ساتھ لانے پرپابندی کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کےمطابق ٹرمپ انتظامیہ مسلم ممالک پرپابندی کےبعد اب یورپ سے آنے والی پروازوں پر الیکٹرانک آلات لانے پر پابندی کے فیصلے پرغور کررہی ہے۔

خیال رہےکہ گزشتہ ماہ امریکہ کے ہوم لینڈ سیکیورٹی ڈیپارٹمنٹ اور برطانیہ کی جانب سے 6 مسلم ممالک کے مسافروں پر طیارے میں برقی آلات لانا ممنوع قرار دے دیا گیا تھا۔

امریکہ اور برطانیہ نےدہشت گردی کےخدشے کے پیش نظرپروازوں پرالیکٹرانک اشیاء لانے پرپابندی کا فیصلہ کیاگیاتھا۔

برطانوی سیکورٹی حکام کوامریکہ کی جانب سے آگاہ کیاہے کہ امریکہ مشرق وسطیٰ اور افریقی ممالک سے آنےوالی پروازوں پر الیکٹرانک آلات لانے پر پابندی کو اب یورپ سے آنے والی پروازوں پر لگانے کےفیصلے پرغور کررہاہے۔


امریکہ آنےوالی پروازوں پرالیکٹرانک اشیاءلانےپرپابندی کافیصلہ


یاد رہےکہ گزشتہ ماہ دہشت گردی کےخدشے کے پیش نظر امریکہ آنے والی پروازوں پر الیکٹرانک اشیاء لانے پرپابندی کا فیصلہ کیاگیا تھا۔


برطانیہ: 6 مسلم ممالک کے شہریوں‌ پر الیکٹرانک آلات لانے پر پابندی


واضح رہےکہ امریکا کے بعدبرطانیہ نے 6 مسلم ممالک کے مسافروں پر دوران پرواز لیپ ٹاپ، ٹیبلیٹ اور دیگر الیکٹرانک آلات لانے پر پابندی عائد کردی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں