site
stats
عالمی خبریں

لندن دہشت گردی: میئرصادق خان کےبیان پرڈونلڈٹرمپ کی تنقید

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے لندن کے میئر صادق خان کےبیان پرشدید تنقید کرتے ہوئےکہا کہ وہ لوگوں کو یہ کہہ کر کے ایک فضول عذر پیش کر رہے ہیں کہ انہیں گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔

تفصیلات کےمطابق برطانوی دارالحکومت لندن میں دہشت گردی کےدوواقعات کےمیئر صادق خان نے عوام سے کہا تھا کہ انہیں لندن میں اضافی پولیس کو دیکھ کر گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔

لندن دہشت گردحملے کےحوالے سےمنعقد ایک دعائیہ تقریب میں میئر صادق خان کاکہناتھاکہ صدر ٹرمپ کو ہماری برادریوں کو تقسیم کرنے کی اجازت نہیں دیں گے۔

خیال رہےکہ گزشتہ روز صدر ٹرمپ نےٹویٹر پراپنے پیغام میں کہاتھا کہ لندن کے میئر صادق خان کی جانب سے فضول بہانہ جنہیں اپنے پریشان ہونے کی کوئی بات کے بیان پر زیادہ تیزی سے سوچنا چاہیے تھا۔ میڈیا اس کو اس کو بیچنے کے لیے سخت محنت کر رہا ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ جونیئر نے اپنی ٹویٹ میں صادق خان کی 2016 ستمبر میں کی گئی ایک ٹویٹ کا حوالہ دے کر لکھا جس میں صادق خان نے کہا تھا کہ دہشت گردی کے حملےکسی بھی بڑے شہر میں رہنے کا حصہ بن چکے ہیں۔


لندن : دہشت گرد حملوں میں‘7افراد ہلاک‘متعدد زخمی


یاد رہےکہ4جون 2017کوبرطانوی دارالحکومت میں لندن برج اوربارو مارکیٹ میں دہشت گردی کے واقعات میں7 افراد ہلاک جبکہ متعدد زخمی ہوگئےتھے۔


برطانیہ کی ہرقسم کی مددکےلیےتیارہیں‘ ڈونلڈ ٹرمپ


واضح رہےکہ بعدازاں لندن میں دہشت گردی کےواقعات پرامریکی صدرڈونلڈٹرمپ نے ردعمل کا اظہارکرتے ہوئے کہاتھا کہ وہ برطانیہ کی ہرقسم کی مدد کرنے کے لیےتیار ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top