site
stats
عالمی خبریں

امریکی صدر ٹرمپ کا سالانہ میڈیکل چیک اپ جمعہ کو ہوگا

واشنگٹن : امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا سالانہ میڈیکل چیک اپ جمعے کو ہوگا، ترجمان وائٹ ہاؤس کا کہنا ہے کہ چیک اپ میں دماغی معائنہ شامل نہیں، امریکی صدر ذہین اور بہترین فیصلے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا سالانہ میڈیکل چیک جمعہ کو ہوگا، ترجمان وائٹ ہاؤس کے مطابق چیک اپ میں دماغی معائنہ شامل نہیں۔

ترجمان کا کہنا ہے کہ میڈیا میں صدر ٹرمپ کا دماغی توازن ٹھیک نہ ہونے کے حوالے سے بلاجواز پروپیگنڈا کیا گیا، ٹرمپ ذہین اور بہترین فیصلے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔

ٹرمپ کا طبی معائنہ والٹر ریڈ نیشنل ملٹری میڈیکل سینٹر واشنگٹن میں ہوگا۔

وائٹ ہاؤس کے نائب پریس سیکریٹری ہوگن گڈلے نے کہا کہ میڈیا ٹرمپ کی خراب ذہنی کیفیت کو بڑھا چڑھا کر پیش کررہا ہے لیکن حقیقت میں ایسا نہیں ہے، جو ڈاکٹرز صدر ٹرمپ کی ذہنی کیفیت سے آگاہ نہیں اور نہ کبھی ان سے ملے انہیں ایسے بیانات سے گریز کرنا چاہئے ۔


مزید پڑھیں : میں اسمارٹ نہیں جینیئس ہوں‘ ڈونلڈ ٹرمپ


یاد رہے کہ چند روز قبل امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی صحت پرظاہر کیے جانے والے شہبات کومسترد کرتے ہوئے کہا تھا کہ  میراخیال ہے کہ میں صرف ایک حاضردماغ انسان نہیں بلکہ ذہین ترین شخص کہلانے کے لائق ہوں۔

امریکی صدر کا اپنی ذہنی صلاحیت سے متعلق کہنا تھا کہ میں دماغی صلاحیتوں میں استحکام اور حاضردماغی میری پوری زندگی کے دو عظیم اثاثے ہیں۔


مزید پڑھیں : صدر ٹرمپ ذہنی مریض ہے، امریکی ماہر نفسیات


یاد رہے کہ امریکی ماہرین نفسیات نے ٹرمپ کو ذہنی مریض اور صدارت کے لیے نااہل قرار دیا تھا ، امریکی اخبار میں 35 ماہرینِ نفسیات اور معالجین کا ایک مشترکہ خط میں شائع ہوا تھا،  جس میں کہا گیا تھا کہ ڈونلڈ ٹرمپ ذہنی مریض اور صدارت کے لیے نااہل ہیں۔

ماہرین نفسیات نے ڈونلڈ ٹرمپ کی شخصیت کا تجزیہ کرتے ہوئے ان کی شخصیت اینٹی سوشل ،جارحیت پسند،اپنی تسکین کیلئے دوسروں کو اذیت پہنچانے کی ذہنی بیماری میں مبتلا قرار دیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top