The news is by your side.

Advertisement

امریکی میڈیا سےمجھے کوئی مسئلہ نہیں‘جیمزمیٹس

ابوظہبی :امریکی وزیردفاع جمیزمیٹس کا کہناہےکہ انہیں امریکی میڈیاسےکوئی پریشائی نہیں ہے،ذرائع ابلاغ جمہوری عمل کاحصہ ہیں۔

تفصیلات کےمطابق امریکی وزیردفاع جیمزنےمیڈیا کے خلاف امریکی صدر ڈونلڈٹرمپ کی جنگ سے خودکو الگ کردیا۔ابوظہبی میں میڈیا سے گفتگوکرتے ہوئے انہوں نےکہا کہ انہیں امریکی میڈیا سے کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

دوسری جانب ڈونلڈ ٹرمپ نے دوروزقبل سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پراپنے پیغام میں سی این این نیویارک ٹائمز اوردیگرچینلز کوآڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہاتھا کہ جعلی نیوزمیڈیا میرا نہیں امریکی عوام کا دشمن ہے۔

امریکی سینیٹرلنزے گراہم نے ڈونلڈٹرمپ پر تنقید کرتے ہوئےکہا ہےکہ ٹرمپ نےمیڈیا کو جھوٹا، بے ایمان، کرپٹ اور امریکیوں کا دشمن قرار دے رکھا ہے۔

لنزے گراہم نے کہاکہ امریکیوں کا دشمن میڈیا نہیں بلکہ روس،ایران اور شدت پسند ہیں،انہوں نے کہا ہےکہ ڈونلڈ ٹرمپ کا انداز آمرانہ ہے۔

مزید پڑھیں:روسی فوج کے ساتھ تعاون کے لیے تیار نہیں‘جمیز میٹس

یاد رہےکہ اس سےقبل گزشتہ دنوں امریکی وزیردفاع کاکہناتھاکہ ہم فی الوقت روسی فوج کے ساتھ تعاون کے لیے تیار نہیں تاہم سیاسی رہنماؤں کا آپس میں رابطہ رہےگا۔

مزید پڑھیں:میڈیا سچ کو سامنے نہیں لانا چاہتا‘ڈونلڈ ٹرمپ

واضح رہےکہ گزشتہ روز امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے میڈیاپر تنقید کرتے ہوئے کہاتھاکہ میڈیا سچ کو سامنے نہیں لاناچاہتااس کا اپنا ہی ایجنڈا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں