ٹرمپ کا غلط ٹوئٹ کلائمٹ چینج کی طرف توجہ دلانے کا سبب -
The news is by your side.

Advertisement

ٹرمپ کا غلط ٹوئٹ کلائمٹ چینج کی طرف توجہ دلانے کا سبب

نو منتخب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ ایک بار پھر غلط ٹوئٹ کر کے دنیا بھر میں مذاق کا نشانہ بن گئے۔ انہوں نے اپنے ٹوئٹ میں اپنی بیٹی ایوانکا کی جگہ کسی دوسری ایوانکا کا ذکر کردیا۔ مذکورہ ایوانکا نے موقع سے فائدہ اٹھا کر ٹرمپ کو کلائمٹ چینج کی طرف توجہ مرکوز کرنے کا مشورہ دے ڈالا۔

دو دن بعد صدارت کا حلف اٹھانے والے ڈونلڈ ٹرمپ ایک بار پھر سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر کو بے احتیاطی سے استعمال کرنے پر تنقید و مذاق کا نشانہ بن گئے۔

یہ ساری کہانی دراصل اس وقت شروع ہوئی جب امریکی ریاست میسا چیوسٹس سے تعلق رکھنے والے ایک ڈاکٹر لارنس گڈ اسٹین نے ڈونلڈ ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ کی تعریف میں ٹوئٹ کیا۔

انہوں نے اپنے ٹوئٹ میں ڈونلڈ ٹرمپ اور ان کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ کو ٹیگ کرنا چاہا لیکن غلطی سے ایوانکا ٹرمپ کی جگہ ایوانکا میجک کو ٹیگ کردیا جو برطانیہ میں ایک ڈیجیٹل کنسلٹنٹ ہیں۔

بیٹی کی اس تعریف پر صدر ٹرمپ خوشی سے پھولے نہ سمائے اور اسی غلطی کے ساتھ بیٹی کی تعریف میں خود بھی ایک ٹوئٹ کردیا جس میں انہوں نے اپنی بیٹی کو نہایت باکردار اور عظیم قرار دیا۔

ٹرمپ کی اس غلطی کی نشاندہی ہوتے ہی ٹوئٹر پر ایک طوفان آگیا اور لوگوں نے ٹرمپ کو تنقید و مذاق کا ہدف بنا لیا۔

دوسری جانب غلطی سے ٹرمپ کے ٹوئٹ میں آنے والی ایوانکا میجک نے موقع سے فائدہ اٹھا کر ٹرمپ کو مفید مشوروں سے نواز دیا۔

انہوں نے ٹرمپ کو جواب دیتے ہوئے کہا، ’آپ پر بہت بڑی ذمہ داریاں ہیں۔ کیا میں آپ کو تجویز دوں کہ ٹوئٹر کا استعمال احتیاط سے کریں اور کلائمٹ چینج کے بارے میں جاننے کے لیے مزید وقت صرف کریں‘۔

ایوانکا نے اس ٹوئٹ کے ذریعہ ٹرمپ کی توجہ ماحولیاتی نقصانات اور موسمیاتی تغیرات کی جانب دلوانے کی کوشش کی جو پہلے ہی ماحول سے دشمنی پر تلے بیٹھے ہیں۔

اپنی انتخابی مہم کے دوران ٹرمپ بارہا کلائمٹ چینج کو ایک وہم اور مضحکہ خیز چیز قرار دے چکے ہیں جس نے ماحول کی بہتری کے لیے کام کرنے والوں کو سخت تشویش میں مبتلا کردیا۔

انہوں نے امریکا میں کوئلے کی صنعت کی بحالی سمیت کئی ماحول دشمن اقدامات شروع کرنے کا عندیہ بھی دیا ہے۔

اس سے قبل آسکر ایوارڈ یافتہ ہالی ووڈ اداکار اور اقوام متحدہ کے خیر سگالی سفیر برائے ماحولیاتی تبدیلی لیونارڈو ڈی کیپریو نے بھی صدر ٹرمپ، ان کی بیٹی ایوانکا اور ان کے عملے کے دیگر ارکان سے ملاقات کی تھی۔

ملاقات میں لیو نے قابل تجدید توانائی کے کئی منصوبے پیش کیے تھے جن کے ذریعہ نئی نوکریاں پیدا کر کے امریکی معیشت کو سہارا دیا جاسکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں