تو سلامت وطن ‘ تا قیامت وطن -
The news is by your side.

Advertisement

تو سلامت وطن ‘ تا قیامت وطن

معروف گلوکار شفقت امانت علی کی خوبصورت آواز میں نئے ملی نغمے نے دھوم مچادی‘ عوام میں’تو سلامت وطن ‘کو بے پناہ پذیرائی مل رہی ہے۔

پاک فوج کے شعبہ نشرو اشاعت ’آئی ایس پی آر کی جانب سے یومِ دفاع کی مناسبت سے نیا ملی نغمہ تو سلامت وطن جاری کیا گیا ہے‘ جس کے مرکزی گائیک شفقت امانت علی ہیں جبکہ ان کے ساتھ حنا نصر اللہ ‘ فاخر اور ساحر علی بھگا بھی اپنی آواز کے جادو جگارہے ہیں۔

تو سلامت وطن نامی اس گانے میں آئی ایس پی نے وطنِ عزیز کے لیے اپنی جاں قربان کرنے والے افراد کو سلامِ عقیدت پیش کیا ہے ‘ ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف نے اپنے آفیشل فیس بک پیج پر اسے شیئر کیا ہے۔

گانے کی ویڈیو میں جہاں ایک جانب پاک فوج کی پیشہ ورانہ مہارتوں کی حقیقی ویڈیوز استعمال کی گئی ہیں‘ وہی فوج کے شہداء کے ساتھ وطنِ عزیز کے لیے اپنی جان قربان کرنے والے سویلین شہریوں کو بھی یاد کیا ہے جن میں شہید اعتزاز حسن‘ سی آئی ڈی افسر چودھری اسلم‘ بشیر احمد بلور‘ شہید صحافی نصر اللہ آفریدی ‘ شہید ڈی آئی جی ٹریفک احمد مبین اور اے پی ایس کی پرنسپل طاہرہ سمیت دیگر شامل ہیں۔

پاک فوج کے شہداء میں سے پس منظر میں نشانِ حیدر پانے والے شہدا کی تصاویر نمایاں ہیں جبکہ شہید فلائنگ آفیسر مریم مختیار‘ شہید اسٹنٹ ڈائریکٹر آئی ایس آئی اسامہ لاشاری اور دیگر شہداء کی خدمات کا اعتراف کیا گیا ہے۔

عوام میں اس نئے ملی نغمے کو بے پناہ پسند کیا جارہا ہے اور لوگ اسے سوشل میڈیا پر شیئر کرکے اپنے وطن اور اپنے شہداء سے محبت کا اظہار کررہے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں