site
stats
عالمی خبریں

ٹرمپ کی خانہ کعبہ کو دیکھنے والی ویڈیو جعلی نکل آئی

جدہ: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی خانہ کعبہ کی تصویر دیکھتے ہوئے وائرل ہونے والی ویڈیو کے جعلی ہونے کا انکشاف ہوا ہے،اصل ویڈیو میں کیپٹل ہل کی جگہ کعبہ کا منظر ایڈیٹ کرکے چسپاں کردیا گیا تھا۔

عرب نیوز کے مطابق سوشل میڈیا پر جعلی ویڈیو وائرل ہونے کے بعد اصل ویڈیو جاری ہوئی، وائرل ہونے والی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ٹرمپ ایک تصویر کے سامنے کھڑے ہیں اور فریم میں خانہ کعبہ کی تصویر موجود ہے۔

جعلی ویڈیو میں ٹرمپ کو دکھایا گیا ہے کہ وہ خانہ کعبہ میں جمع ہونے والے لوگوں کی ان الفاظ میں تعریف کررہے ہیں کہ ’’یہاں جمع ہونے والے لوگ محبت کے پیکر ہیں، جب میں نے ان لوگوں کو دیکھا تو ان کی وجہ سے مجھے جینے کا احساس ہوا‘‘۔

ویڈیو دیکھنے کے لیے اسکرول نیچے کریں

ٹرمپ کے الفاظ ہیں کہ ’’یہ انسانی سمندر دراصل محبت کی نشانی ہے اور یہ میرے لیے بہت کچھ ہے کیونکہ یہ لوگ مختلف علاقوں سے آکر یہاں جمع ہوتے ہیں بلکہ بہت سارے لوگ تو دوسرے ممالک سے بھی آئے ہیں‘‘۔

ویڈیو

واضح رہے کہ اصل ویڈیو جنوری 20 تاریخ کی ہے جس میں ڈونلڈ ٹرمپ کیپٹل ہل میں اپنی آمد کی خوشی میں منعقدہ تقریب کے بعد اس کی تصویر دیکھ کر اس  کی تعریف کررہے ہیں اور کہہ رہے ہیں کہ دنیا بھر سے لوگوں کا سمندر یہاں آیا ہوا درحقیقت یہ محبت کا سمندر ہے، اس ویڈیو کو ایڈیٹ کرکے کیپٹل ہل کی جگہ خانہ کعبہ کی تصویر لگادی گئی۔

تاحال ابھی واضح نہیں ہوا کہ یہ ویڈیو ایڈیٹنگ ٹرمپ انتظامیہ کی جانب سے کی گئی یا کسی اور نے شرارت میں کرکے اسے انٹرنیٹ پر اپ لوڈ کردیا جس سے ویڈیو وائرل ہوگئی تاہم یہ امر قابل غور ہے کہ جعلی ویڈیو ٹرمپ کے حق میں گئی تھی اور تاثر ملا تھا کہ ٹرمپ مسلمانوں کے خلاف نہیں بلکہ خانہ کعبہ میں موجود مسلمانوں کو ہجوم دیکھ کر کہہ رہے ہیں کہ یہ محبت کا سمندر ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top