site
stats
پاکستان

مسلم ممالک کے معاملے میں پاکستان کا کردار بہت اہم ہے، طیب اردگان

انقرہ: ترک صدر رجب طیب اردگان نے کہا ہے کہ مسلم ممالک کے معاملے اور انسداد دہشت گردی کے لیے پاکستان کا کردار بہت اہم ہے، پاک ترک کثیر الجہتی تعاون کا اثر مسلم دنیا پر پڑے گا، یہ بات ترک صدر نے آرمی چیف سے ملاقات میں کہی۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ کی ترک صدرسےملاقات جس میں خطےکی سیکیورٹی،باہمی دلچسپی کےامور پرتبادلہ خیال کیا گیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ترک صدرنےدہشت گردی کےخلاف پاک فوج کی قربانیوں کوسراہا، جس پر آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے ترک صدر کا شکریہ ادا کرتے ہوئے خطے میں امن کے لیے ترکی کی کوششوں کو سراہا اور ایک دوسرےکی حمایت جاری رکھنےپراتفاق کیا گیا۔

پڑھیں: آرمی چیف قمر باجوہ کے لیے ترکی کا اعلیٰ ترین اعزاز

اس موقع پر ترک صدر نے کہا کہ اسلامی ممالک عالمی امن و استحکام میں کردار ادا کرسکتے ہیں، او آئی سی عالمی امن میں مؤثر پلیٹ فارم ثابت ہوسکتا ہے، اسلامی ممالک سمیت دنیا بھر کے ملکوں کو تنازعات اور اختلافات کو مذاکرات کے ذریعے حل کرنا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان اور ترکی کے تعلقات اور تعاون سے مسلم دنیا پر گہرا اثر پڑے گا کیونکہ مسلم ممالک کے معاملات میں پاکستان کا کردار شروع سے بہت اہم رہا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top