The news is by your side.

ترکی میں بلدیاتی انتخابات، نتائج سے قبل ہی اپوزیشن نے فتح کا اعلان کردیا

انقرہ: ترکی کے بلدیاتی انتخابات میں سرکاری نتائج آنے سے پہلے ہی حزب اختلاف کی جماعت نے انقرہ اور استنبول میں اپنی جیت کا دعوٰی کردیا۔

تفصیلات کے مطابق ترکی میں ہونے والے بلدیاتی انتخابات کے نتائج ابھی آئے نہیں تھے کہ اپوزیشن کے فتح کے اعلان کے ساتھ ہی اُن کے حامی جشن مناتے سڑکوں پر نکل آئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ استنبول میں حزب اختلاف کے حامیوں کی بڑی تعداد قومی اور پارٹی پرچم تھامے خوشی کا اظہار کرتے سڑکوں پر نکل آئے۔

مئیر کے لیے نامز امیدوار نے اپنے حامیوں سے خطاب میں کہا کہ عوام نے ملک پر مسلط حکمراں ٹولے کو مسترد کردیا ہے اور انتخابی نتائج نے ان فتح ظاہر کردی ہے۔

ترکش میڈیا کہ مطابق بلدیاتی انتخاب میں حکومت اور اپوز یشن میں کڑا مقابلہ دیکھنے میں آیا ہے جو جماعت ہارے گی وہ انتہائی کم مارجن سے ہارے گی۔

دوسری جانب ترک صدر رجب طیب اردوگان نے ان انتخابات کو ملک کے لیے موت اور حیات کے مساوی قرار دیا ہے۔اردوگان 16برس سے زیادہ عرصے سے ترک سیاست پر چھائے ہوئے ہیں۔

علاوہ ازیں عوامی خطاب کے دوران اپوزیشن رہنماؤں کی جانب سے حکومت پر شدید تنقید کی جارہی ہے، کئی رہنماؤں کے مطابق ملکی معاشی بحران کے ترک صدر ذمہ دار ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں