ترک وزیرخارجہ کی وزیراعظم نوازشریف سے ملاقات -
The news is by your side.

Advertisement

ترک وزیرخارجہ کی وزیراعظم نوازشریف سے ملاقات

اسلام آباد : وزیراعظم نوازشریف سے ترک وزیرخارجہ نے ملاقات کی ہے، ترک وزیرخارجہ کا کہنا ہے کہ عبداللہ اوغلان کے ادارے ہر ملک کے لیے خطرہ ہیں، امید ہے پاکستان اس سلسلے میں اقدامات کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق ترک وزیرِ خارجہ مولود چاوش اوغلو نے اسلام آباد میں وزیراعظم نواز شریف سے ملاقات کی،ملاقات میں مشیرخارجہ سرتاج عزیزاور طارق فاطمی بھی موجود تھے۔

nawaz-post-1

وزیراعظم نے ترک وزیرخارجہ کو بغاوت ناکام بنانے پرمبارک باد دی۔انہوں نے کہا کہ پاکستان اور ترکی قریبی دوست ہیں ،دونوں ممالک مشترکہ ثقافت ،مذہب اور اقدارسے جڑے ہیں۔

وزیراعظم نوازشریف کا کہنا تھا کہ نیوکلیئر سپلائر گروپ کی رکنیت کیلئے ترکی کی حمایت کے مشکور ہیں، ملاقات میں استنبول تک سڑک پر بھی بات ہوئی۔

nawaz-post-2

ترک وزیرخارجہ نے سرتاج عزیز کے ساتھ مشترکہ پریس کانفرنس میں کہا کہ جلاوطن ترک مبلغ فتح اللہ گولن کی تنظیم ہر اس ملک کے لیے خطرہ ہے جہاں اس کی موجودگی ہے۔

مولود اوغلو نےکہا کہ ماضی میں گولن کی حمایت کی لیکن ہم نہیں جانتے تھے کہ ان کا خفیہ ایجنڈا تھا اور وہ اس قسم کی کوششوں سے ترکی پر قبضہ کرنا چاہتے ہیں۔

ترک حکومت کا دعوٰی ہے کہ حالیہ بغاوت کے پیچھے فتح اللہ گولن کی تنظیم کا ہاتھ تھا، ترکی چاہتا ہے کہ دنیا بھرمیں گولن کےادارے بند ہوجائیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں