The news is by your side.

Advertisement

ترک صدر نے واضح طور پر آج کشمیریوں کی حمایت کا اعلان کیا، شاہ محمود قریشی

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ ترک صدر رجب طیب اردوان نے واضح طور پر آج پھر کشمیریوں کی حمایت کا اعلان کیا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں نیوز کانفرنس کے دوران وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ ترک صدر رجب طیب اردوان کا کشمیر سے متعلق واضح مؤقف رہا ہے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ آج توترک صدر نےکہا مقبوضہ کشمیر مسلم امہ کا مسئلہ ہے، ترک صدر نے کہا مقبوضہ کشمیر پاکستانیوں، ترکوں سمیت مسلمانوں کا مسئلہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ ایف اے ٹی ایف سے متعلق پاکستان نے واضح اقدامات کیے ہیں، حالیہ اجلاس میں پاکستان کے اقدامات کو سراہا گیا، آج ترک صدر نے واضح کہا ترکی پاکستان کے شانہ بشانہ کھڑا ہے، ایف اے ٹی ایف معاملے پر ترکی پاکستان کے ساتھ ہے۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ ترک صدر کے آج کے اعلان نے پاکستانیوں اور کشمیریوں کے دل جیت لیے، ترک صدر نے کہا کہ پاکستان کے ساتھ ساتھ ترکی بھی کشمیریوں کے ساتھ ہے۔

انہوں نے کہا کہ ترکی کے ساتھ ہمارے تعلقات خوشگوار رہے ہیں اور ہمیشہ اچھے رہے ہیں، ہم نے دوستی کو ایک بہترین اسٹریٹیجک پارٹنرشپ میں تبدیل کرنا ہے، آج مختلف قسم کے ایم اویوز پر دستخط کیےگئے، اہم معاہدے کیےگئے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ اسٹریٹیجک اکنامک فریم ورک کے معاہدے پر دونوں سربراہان نے دستخط کیے، اسٹریٹیجک اکنامک فریم ورک پر کام ایک سال سے جاری تھا، اسٹریٹیجک اکنامک فریم ورک کا آئیڈیا ایک سال پہلے ترکی میں پیش کیاگیا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں