The news is by your side.

Advertisement

ترک صدررجب طیب اردوگان آئندہ ماہ پاکستان کا دورہ کریں گے

اسلام آباد : ترک صدررجب طیب اردوگان وزیراعظم عمران خان کی دعوت پر آئندہ ماہ پاکستان کادورہ کریں گے، دورے کے دوران پاکستان ترکی اہم شعبوں میں معاہدوں اور یادداشتوں پردستخط کئے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ترک صدر رجب طیب اردوگان آئندہ ماہ مارچ  میں پاکستان کادورہ کریں گے ، دورے میں ترک صدرکی وزیراعظم عمران خان کے ساتھ ون آن ون ملاقات ہو گی جبکہ ہم منصب ڈاکٹرعارف علوی سے بھی ملیں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ دورے کے دوران دونوں ممالک کےمابین وفود کی سطح پر مذاکرات ہوں گے اور پاکستان ترکی اہم شعبوں میں معاہدوں اوریادداشتوں پردستخط کئے جائیں گے۔

ذرائع کے مطابق ترک صدر رجب طیب اردوگان وزیراعظم عمران خان کی دعوت پرپاکستان آئیں گے، ان کے دورے کی حتمی تاریخ طے کی جارہی ہے۔

یاد رہے جنوری کے آغاز میں وزیراعظم عمران خان نے اعلیٰ سطح وفد کے ہمراہ ترکی کا دورہ کیا تھا ، جہاں انھوں نے ترک صدر رجب طیب اردوان سے ملاقات کی تھی، ملاقات میں پاکستان اور ترکی کے درمیان دوطرفہ تعلقات پر تبادلہ خیال کیا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق اس اہم ملاقات میںدونوں سربراہان نے علاقائی اوربین الاقوامی امورپربھی تبادلہ خیال کیا اور تعلقات کی مضبوطی اورمختلف شعبوں میں تعاون کے فروغ پر بات چیت ہوئی تھی۔

مزید پڑھیں : سعودی عرب نے پاکستان میں 20 ارب ڈالرسرمایہ کاری کا اعلان کیا: اعلامیہ

خیال رہے سعودی ولی عہد شہزادہ محمدبن سلمان نے پاکستان کا دورہ کیا تھا ، دورے کے دوران وزیراعظم ہاؤس میں وزیر اعظم عمران خان اورولی عہد کی ون آن ون ملاقات ہوئی ، جس میں باہمی تعلقات کونئی بلندیوں پرلےجانےکاعزم کیاگیا اور دونوں ملکوں کےدرمیان سات تاریخی معاہدوں پر دستخط کیےگئے تھے۔

سعودی ولی عہد نے پاکستان میں اکیس ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کا اعلان کیا تھا ، یہ سرمایہ کاری تین مراحل میں آئے، جس میں قلیل ، وسط اور طویل المدتی منصوبے شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں