The news is by your side.

Advertisement

ترک صدر طیب اردگان کے خلاف ٹوئٹر پر ہیش ٹیگ، عہدہ چھوڑنے کا مطالبہ

انقرہ: ترکی کے صدر رجب طیب اردگان کے خلاف سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ہیش ٹیگ دنیا بھر میں ٹرینڈ بن گیا، صارفین نے ترک صدر سے عہدہ چھوڑنے کا مطالبہ کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ترکی زبان کا لفظ ’تمام‘ جس کا مطلب ہے ’بہت ہوچکا‘ اب دنیا بھر میں ہیش ٹیگ ٹرینڈ بن چکا ہے جہاں اب تک دس لاکھ سے زائد صارفین اپنی رائے کا اظہار کر چکے ہیں، جن کا مطالبہ ہے کہ ترک صدر رجب طیب اردگان کو اب فوری طور پر مستعفیٰ ہوجانا چاہیے۔

عالمی میڈیا کے مطابق سوشل میڈیا پر ’تمام‘ نامی ہیش ٹیگ تیزی سے مزید مقبولیت کی جانب بڑھ رہا ہے، خیال رہے یہ ہیش ٹیگ ایسے وقت میں سامنے آیا کہ جب گذشتہ روز رجب طیب اردگان نے ترک پارلیمان سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ اگر لوگ چاہتے ہیں کہ وہ اپنے عہدے سے دستبردار ہو جائیں تو وہ اپنا عہدہ چھوڑ دیں گے۔

قرآنی آیات کو حذف کرنے کے فرانسیسی مطالبے پر ترک صدر کا سخت ردعمل

ٹوئٹر پر تبصرہ کرتے ہوئے ایک صارف نے لکھا کہ رجب طیب اردگان کو خاموشی کے ساتھ اپنے عہدے سے دست بردار نہیں ہونے دیں گے، انہیں ماضی اور حال میں اپنے کیے کا حساب دینا ہوگا، اب بس بہت ہو چکا۔

علاوہ ازیں دیگر صارف کا کہنا تھا کہ ہم ترکی میں رائج موجودہ نظام نہیں چاہتے، اس لیے ہم اردگان سے اب بس بہت ہو چکا کہتے ہیں، برائے مہربانی اپنا عہدہ چھوڑ دیں، آپ نے ہمارے ملک اور لوگوں کے بیوقوف بنایا، اب بس بہت ہو چکا۔

ترک صدر نے ہنگامی حالت میں توسیع اور فوری انتخابات کا حکم دے دیا

واضح رہے کہ رجب طیب اردگان ترکی کی حالیہ تاريخ میں سب سے زیادہ مشہور ومقبول ملکی صدر اور سیاستدان تصور کیے جاتے ہیں، وہ اب تک ترکی میں برسراقتدار 15 سال مکمل کرچکے ہیں اور اب بھی صدارتی منصب پر فائز ہیں، تاہم اپنے دور اقتدار میں انہوں نے اپنے مخالفین کے خلاف سخت کارروائیاں بھی کی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں