The news is by your side.

Advertisement

ٹویٹر کریک ڈاؤن سے معروف شخصیات متاثر

کیلی فورنیا: سماجی رابطے اور مائیکروبلاگنگ کی ویب سائٹ ٹویٹر نے بڑے پیمانے پر کریک ڈاؤن کا آغاز کیا تو دنیا کی نامور بشمول بالی ووڈ انڈسٹری کی شخصیات کے جعلی مداح فالورز نکلے۔

تفصیلات کے مطابق ٹویٹر نے چار روز قبل یعنی 11 جولائی کو اپنے پلیٹ فارم پر مثبت بات چیت اور شیئرنگ کو یقینی بناتے ہوئے جعلی اکاؤنٹس کو بند کرنے کا اعلان کیا تھا۔

کمپنی کی جانب سے کریک ڈاؤن کا آغاز ہونے کے بعد سے اب تک تقریباً 10 کروڑ سے زائد جعلی اکاؤنٹس معطل کیے گئے، ٹویٹر ترجمان کا کہنا ہے کہ مکمل مانیٹرنگ کے بعد مذکورہ اکاؤنٹس کے خلاف کارروائی عمل میں لائی گئی۔

ٹویٹر پر کریک ڈاؤن شروع ہونے کے بعد سے اب تک دنیا کی نامور سیاسی شخصیات و شوبز ستاروں کو فالو کرنے والے جعلی اکاؤنٹس بھی سامنے آئے۔

مزید پڑھیں: ٹویٹر کا اہم اقدام، 7 کروڑ صارفین کے اکاؤنٹس معطل

امریکا کے سابق اور موجودہ صدور بارک اوباما ، ٹرمپ کے بھی لاکھوں فالورز جعلی نکلے جبکہ دیگر ممالک بشمول پاکستان سے تعلق رکھنے والے سیاستدانوں کے بھی کئی صارفین جعلی نکلے۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق امریکی گلوکارہ کیٹی پیری کے 25 لاکھ جبکہ گلوکار جسٹن بیبر ، ٹیلر سوئفٹ اور ٹی وی اسٹار کم کارڈیشن کے بھی لاکھوں فالورز کم ہوئے۔

بھارتی وزیر اعظم نریند مودی کے دو دن میں پونے تین لاکھ فالورز کی کمی ہوئی،  اُن کے 11 جولائی تک 4کروڑ 33 لاکھ صارفین تھے جو اب کم ہوکر 43.1 ملین رہ گئے۔

بالی ووڈ انڈسٹری کی معروف شخصیات

علاوہ ازیں بالی ووڈ انڈسٹری کے معروف نام بھی ٹویٹر کریک ڈاؤن سے متاثر ہوتے نظر آئے، امیتابھ بچن، شاہ رخ خان، عامر خان، سلمان، دپیکا پڈوکون، پریانکا اور ہریتھک کے فالوررز بھی کم ہونے کا اندیشہ ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق امیتابھ بچن کے 11 جولائی سے اب تک 4لاکھ 24 ہزار جبکہ کنگ خان کے 3لاکھ 62ہزار اور دبنگ خان کے 3لاکھ 41 ہزار کے قریب جعلی مداح نکلے۔

رپورٹ کے مطابق مسٹر پرفیکٹ نے دو روز میں 3لاکھ 16ہزار 9سو جعلی فالوررز کھوئے اس کے علاوہ پریانکا چوپڑا کے 3لاکھ 54ہزار 8 سو 30 جبکہ دپیکا کے 2لاکھ 90 ہزار کے قریب جعلی فالوررز کم ہوئے۔

ٹویٹر پر نظر رکھنے والے نشریاتی ادارے نے رپورٹ جاری کی جس میں کہا گیا ہے کہ ایک محتاط اندازے کے مطابق دنیا بھر میں 6 فیصد آئی ڈیز جعلی ہیں جو مختلف نامور شخصیات کو فالو کرتی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں