The news is by your side.

Advertisement

ٹیسٹ پیپر میں طالبعلم کی ٹیچر سے انوکھی درخواست وائرل ہوگئی

امتحانات کے دوران ہر طالبعلم کو اس طرح اپنی پڑی ہوتی ہے  لیکن ایک طالبعلم نے ٹیسٹ پیپر میں ٹیچر سے انوکھی درخواست کرکے سب کے دل جیت لیے۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ فیس بک پر ایک پوسٹ وائرل ہورہی ہے جس میں ہونہار طالبعلم اپنی ٹیچرسے درخواست کررہا ہے کہ اگر آپ چاہیں تو کم نمبر والے اسٹوڈنٹس کو میری کارکردگی کے 5 پوائنٹس دے سکتی ہیں۔

ٹیچر ونسٹن لی کا کہنا تھا کہ میرے ایک اے پلس طالبعلم نے مجھے یہ اختیار دیا کہ اگر میں چاہوں تو جس طالبعلم کو ضرورت ہو اسے پانچ بونس پوائنٹس دے سکتی ہوں۔

ونسٹن لی کا کہنا تھا کہ یہ ایسا ہی ہے جیسے کوئی بھی مکمل طور پر اس کی اپنی کمائی کو کسی ایسے ساتھی کے لیے پیش کرتا ہو جو امتحان کے دن خاص طور پر سخت مشکل سے گزر رہا ہو۔

ٹیچر کے مطابق انہیں اس کی پرواہ نہیں تھی کہ اگر وہ ان کو دوست سمجھتا ہے، پرواہ نہیں کررتا تھا کہ وہ ٹھنڈے ہیں تو اس سے اس کو کوی فرق نہیں پڑتا تھا کہ کیا صورت حال ہے کہ ان کا اسکور کم کرنے کا سبب بنا ہے۔

ونسٹن لی کے مطابق وہ صرف دوسرے طالبعلموں کی مدد کرنا چاہتا ہے، نرم سلوک کرنا، محبت کا ارتکاب کرنا چاہتا ہے، ان کا کہنا تھا کہ اس نوٹ نے مجھے بہت امید دی، آئیے ہم سب اس نوجوان کی طرح بننے کی کوشش کریں۔

پوسٹ وائرل ہوتے ہی لوگوں کی جانب سے تبصری کیے گئے ایک صارف کا کہنا تھا کہ ’نیت اچھی ہے، لیکن بحیثیت استاد، معذرت کے ساتھ یہ اضافی کریڈٹ کسی اور کو نہیں دینا چاہئے۔

ایک اور نے لکھا کہ ’واہ اب اس سے دل کو خوشی ملتی ہے، نوجوان اپنے ہم جماعت ساتھیوں کی دیکھ بھال کرتے ہیں۔

ایک اور صارف نے لکھا کہ ‘دنیا کو اس طرح کے زیادہ بچوں کی ضرورت ہے، ٹھیک ہے انسانیت اس دور میں جیتتی ہے، پوسٹ کرنے کے لیے خصوصی شکریہ۔

Comments

یہ بھی پڑھیں