The news is by your side.

Advertisement

ٹوئٹر پر فالوورز بڑھانے کے آسان طریقے

اگر آپ اپنی رائے کا اظہار کرنا چاہتے ہیں اور دوسروں کے ساتھ اس پر تبادلہ خیال کرنا چاہتے ہیں تو ٹویٹر اس کے لئے سب سے موزوں پلیٹ فام ہے۔

اس کے کیلئے ضروری ہے کہ یہاں پر آپ کے دوستوں یا فالوورز کی تعداد زیادہ سے زیادہ ہو جس کیلئے کچھ طریقے ہیں ہیں جن پر عمل کرکے آپ کے فالوور بڑھا سکتے ہیں۔

مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ ٹوئٹر دیگر سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کی نسبت زیادہ اہم کیوں ہے اس کا اندازہ اس بات سے لگایا جا سکتا ہے کہ اس پر ہونے والی صرف ایک ٹویٹ مین اسٹریم میڈیا کی لیڈ اسٹوریز بھی بن جایا کرتی ہے  اور اس کی وجہ یہ ہے کہ شاید یہ واحد پلیٹ فارم ہے جو 100 فیصد درست اکاؤنٹ کا طریقہ کار بھی رکھتا ہے جسے بلیو ٹِک کہتے ہیں۔

سوشل میڈیا پر ٹرولنگ: ٹوئٹر قوانین پر صارفین کے بڑے جتھے کیسے اثر انداز ہو  سکتے ہیں؟ - BBC News اردو

اس سے قبل ٹوئٹر کے کچھ سٹینڈرز اور شرائط ہیں ان پر پورا اترنا ضروری ہوتا ہے اس کے بعد کمپنی اس اکاؤنٹ کی تصدیق کر دیتی ہے۔ آج ہر دوسرا تیسرا شخص ٹوئٹر پر اکاؤنٹ رکھتا ہے تاہم یہاں پر فرینڈ ریکوئسٹ کا سلسلہ موجود نہیں ہے بلکہ صارفین کو فالو کیا جاتا ہے جس کا مطلب ہوتا ہے کہ ان کی تمام ٹویٹس، ری ٹویٹس اور کمنٹس آپ کی وال پر آتے ہیں۔ اس لیے ٹوئٹر پر فالوئرز بہت اہمیت رکھتے ہیں۔

بہت سے لوگوں کو یہ مسئلہ درپیش ہے کہ انہوں نے ٹوئٹر پر اکاؤنٹس تو بنا لیے ہیں لیکن ان کو فالو کرنے والوں کی تعداد بہت کم ہے۔ اگر آپ بھی انہی میں سے ہیں تو پریشان مت ہوئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ فالوئرز کو کیسے بڑھانا ہے۔

سیدتی میگزین میں شائع ہونے والی رپورٹ میں ایسے چھ طریقوں کی نشاندہی کی گئی ہے جو اس ضمن میں مددگار ہوسکتے ہیں۔

How to Grow Twitter Followers - Takanomi

دن کے اہم واقعات اور ٹرینڈز

آپ کو روزانہ کے واقعات پر توجہ دینی چاہیے اور ٹوئٹر پر ٹرینڈز کو فالو کرنا چاہیے اور پھر ان  ہی موضوعات کے حوالے سے اپنی رائے کا اظہار کرنے کے لیے ٹویٹس کرنی چاہییں۔

اس کا فائدہ یہ ہو گا کہ زیادہ تر صارفین ٹوئٹر پر کرنٹ افیئرز سے متعلق چیزیں تلاش کرتے ہیں اور آپ اس تلاش کے نتیجے میں ان کے سامنے آئیں گے۔ یاد رکھنے کی بات یہ بھی ہے کہ اپنی رائے یا پیغام کو زیادہ سے زیادہ پھیلانے کے لیے نیچے ہیش ٹیگ ضرور ڈالیں۔

برانڈز کے نام لکھیں

زیادہ تر چھوٹے برانڈز ایسے لوگوں کی تلاش میں رہتے ہیں جو ان کی اشیا پر مثبت تبصرہ کرتے ہیں، اس لیے ایسی ٹویٹس کو وہ کمپنیاں اٹھا کر ری ٹویٹ کرتی ہیں اور اپنے اکاؤنٹس پر بھی ڈالتی ہیں جس سے آپ کی رائے بہت زیادہ لوگوں تک پہنچتی ہے اور ان میں سے کئی آپ کو فالو کر لیتے ہیں۔
بڑے برانڈز کی ٹویٹس کا جواب دیں۔

بڑی کمپنیوں کی جانب سے کی جانے والی ٹویٹس کا مثبت تبصرے کے ساتھ جواب دیں جیسے انٹرسٹنگ، مور فن، گڈ جاب وغیرہ، اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو آپ کا تبصرہ اس کمپنی کے تمام فینز اور ایجنٹس تک آپ کو رسائی دے دے گا۔

صارفین کے مباحث میں حصہ لیں

ٹوئٹر پر آپ جتنا زیادہ انگیج ہوں گے اتنے ہی آپ کے فالوئرز بڑھیں گے، مثال کے طور پر اگر آپ نے کسی مشہور اداکار، شاعر، کھلاڑی، مصنف، سیاست دان یا کسی اور شخصیت کو فالو کیا ہوا ہے ان کی ٹویٹس پر تبصرہ کریں، اگر انہوں نے کسی اہم ایشو پر بات کی ہے تو ایسے انداز میں جواب دیں کہ وہ آپ کے جواب پر کمنٹس کریں اور اس کے بعد آپ بھی خیالات کا اظہار کریں یوں سلسلہ بھی بڑھے گا۔

5 Ways to Dramatically Increase Your Twitter Followers | by Foster Abby |  Medium

ٹویٹس کو شیڈول کریں

زیادہ تر ٹوئٹر صارفین یہ غلطی کرتے ہیں کہ صبح یا دن کے کسی وقت میں بہت زیادہ ٹویٹس کرتے ہیں لیکن جیسے ہی وہ کمپیوٹر سے اٹھتے ہیں یا موبائل جیب میں ڈالتے ہیں وہ ٹوئٹر سے نکل جاتے ہیں حالانکہ ان کے پاس ایک ایسا راستہ بھی ہے کہ وہ اس دوران بھی ٹوئٹر پر فعال رہ سکیں۔

تاہم اس کے لیے انہیں ٹویٹس شیڈول کرنا ہوتی ہیں جو ان کی غیر موجودگی میں بھی مقررہ وقت پر شیئر ہوتی جاتی ہیں جو ظاہر ہے صارفین کی توجہ حاصل کرتی ہیں اور اس طرح فالوورز بڑھنے کے امکانات بھی بڑھ جاتے ہیں۔

کیونکہ لاکھوں لوگ 24 گھنٹے بشمول رات کے آن لائن رہتے ہیں جبکہ یاد رکھنے کی بات یہ بھی ہے کہ اگر آپ کے ہاں رات ہے تو دنیا کے کئی حصوں میں اس وقت دن ہوتا ہے۔

ٹویٹس شیڈول کرنے کا طریقہ

ٹویٹس کو شیڈول کرنے کا طریقہ کار مشکل نہیں ہے، اس کے لیے قفط یہ کرنا ہے کہ ٹویٹ لکھ کر یا تصویر، ویڈیو وغیرہ اٹیچ کر کے شیڈول کے آپشن پرجانا ہے اور وہاں پر وقت اور تاریخ سلیکٹ کرنی ہے، اس وقت خود بخود آپ کی ٹویٹ ہو جائے گی۔

اچھے جملوں کا استعمال

جب آپ اپنی ٹویٹ میں کچھ اشعار یا اقوال لکھتے ہیں آپ کو چاہیے کہ نیچے شاعر یا مصنف کا نام بھی لکھ دیں، اس سے دوسرے صارفین آپ کے بارے میں اچھی رائے قائم کریں گے اور آپ کو فالو بھی کریں گے۔ اسی طرح جب بھی کوئی صارف اس شاعر یا مصنف کے نام کو تلاش کرے گا تو آپ کی ٹویٹس خود بخود ان کے سامنے آجائیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں