The news is by your side.

Advertisement

تصدیق شدہ ٹوئٹر اکاؤنٹ بھی محفوظ نہیں، بچاؤ کیسے کیا جائے؟ جانیے!!

اگر آپ کا ٹویٹر اکاؤنٹ تصدیق شدہ ہے تو پھر بھی آپ ایک نئی فشنگ سکیم کا نشانہ بن سکتے ہیں جہاں سکیمرز آپ کا اکاؤنٹ ہیک کرنے کی کوشش کرسکتے ہیں۔

بہت سے تصدیق شدہ ٹویٹر اکاؤنٹ ہولڈرز نے “بلیو بیج سپورٹ” (یا بعض اوقات دوسرے تصدیق شدہ اکاؤنٹس سے) سے پیغامات موصول ہونے کی اطلاع دی ہے۔

ان پیغامات میں کہا گیا ہے کہ ان کا اکاؤنٹ حذف کردیا جائے گا کیونکہ ان کا “سپیم کے طور پر جائزہ لیا گیا ہے” یا ان پر “کاپی رائٹ کی خلاف ورزی” کا الزام لگایا گیا ہے۔

Scam Alert_Twitter Phishing_Fake Email

یاد رکھیں یہ پیغامات اور ای میلز مصدقہ نہیں ہیں، ان اسکیمرز کا مقصد آپ کے اکاؤنٹ کی تصدیقی اسناد و معلومات چُرانا ہے۔

اسکیم الرٹ_Twitter Phishing_DM_2

اسکیمرز آپ سے یہ کہتے ہوئے جھوٹ بولتے ہیں کہ اگر آپ فوری طور پر کارروائی نہیں کرتے ہیں تو آپ کا اکاؤنٹ حذف کر دیا جائے گا۔ وہ آپ کو فیڈ بیک جمع کرانے یا رپورٹ فائل کرنے کے لیے منسلک لنکس پر کلک کرنے کی ترغیب دیں گے جس پر آپ نے کسی صورت عمل نہیں کرنا۔

اگر آپ ان کی ہدایات کے مطابق کرتے ہیں اور مذکورہ نقصان دہ لنک پر کلک کرتے ہیں تو آپ کو ایک جعلی ٹویٹر لاگ ان پیج پر لے جایا جائے گا جو آپ کے اکاؤنٹ کی معلومات چُرانے کے لیے تیار کیا گیا ہے۔

Scam Alert_Twitter Phishing_Fake Login

اپنی حفاظت کیسے کریں۔

یہ بات اچھی طرح ذہن نشین کرلیں کہ ٹوئٹر انتظامیہ آپ سے براہ راست کسی پیغام کے ذریعے آپ کے لاگ ان کی اسناد کے لیے کبھی کوئی معلومات نہیں لے گی۔

اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کے اکاؤنٹ میں کوئی مسئلہ ہے تو مدد کے لیے براہ راست ٹویٹر سپورٹ رابطہ کریں۔

ان لنکس پر کلک کرنے سے پہلے تصدیق کرلیں کہ لنکس محفوظ ہیں؟ کیا یو آر ایل مشتبہ لگتا ہے؟ اس کے علاوہ براہ راست پیغامات یا ای میلز میں لنکس یا بٹنوں سے زیادہ محتاط رہیں، چاہے وہ تصدیق شدہ اکاؤنٹس کے ذریعے ہی کیوں نہ بھیجے گئے ہوں۔

کسی بھی قسم کی دھوکہ دہی سے بچنے کیلئے "ٹرینڈ مائیکرو چیک” ایپ استعمال کریں، یہ ایپ اس طرح کے حملوں اور خطرناک لنکس کا پتہ لگانے کے لیے بنائی گئی ہے جسو صآرفین کیلئے بالکل مفت فراہم کی جاتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں