مانچسٹر میں نامعلوم شخص کی فائرنگ، دو بچوں سمیت 10 افراد زخمی Manchester firing
The news is by your side.

Advertisement

مانچسٹر میں نامعلوم شخص کی فائرنگ، دو بچوں سمیت 10 افراد زخمی

لندن : برطانیہ کے شہر مانچسٹر میں نامعلوم شخص نے کیریبئین کارنیول کی تقریب کے لیے جمع ہونے ہجوم پر اندھا دھند فائرنگ کردی، فائرنگ کے نتیجے میں 10 افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کےمطابق برطانیہ کے شہر مانچسٹر کے علاقے موس سائیڈ پر واقع کلئیر ماؤنٹ روڈ پر نامعلوم شخص کی جانب سے سڑک پر موجود ہجوم پر فائرنگ کی گئی ہے جس کے نتیجے میں دس افراد زخمی ہونے کی اطلاعات موصول ہورہی ہیں۔

برطانوی پولیس کا کہنا ہے کہ واقعے کی تحقیقات جاری ہیں تاہم ابھی تک ہجوم پر فائرنگ کرنے والے حملہ آور کا تعین نہیں ہوسکا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے سے گفتگو کرتے ہوئے کہ برطانوی سماجی کارکن ایرینا بیل کا کہنا ہے کہ شہریوں پر فائرنگ کرنے والا شخص لوگوں پر پیلٹ بندوق سے گولیاں برسا رہا تھا۔

برطانوی میڈیا کے مطابق واقعے کے عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ ہجوم کیریبئین کارنیول کی مناسبت سے جمع ہوئے تھے جن پر نامعلوم شخص نے فائرنگ کردی، فائرنگ کے نتیجے میں زخمی ہونے والے افراد کی حالت خطرے سے باہر ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ صورت حال کے پیش نظر جائے وقوقہ پر  اضافی نفری طلب کرلی گئی ہے، حکام کا کہنا ہے کہ حملے کی جگہ پر درجنوں افراد موجود تھے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز برطانیہ کے علاقے سیلسبری میں قائم عسکری ساز وسامان تیار کرنے والی فیکٹری میں دھماکے سے ایک شخص ہلاک جبکہ دوسرا شدید زخمی ہوگیا تھا۔

خیال رہے کہ برطانیہ میں موسکو 17 میوزیکل گروپ کے ایک اور گلوکار کو تشدد کے بعد اسی مقام پر چاقو کے وار کرکے قتل کردیا گیا تھا، جہاں اس کے دوست کو موت کے گھاٹ اتارا گیا تھا۔

ایک رپورٹ کے مطابق برطانیہ کے دارالحکومت لندن نے جرائم کی شرح میں امریکی شہر نیویارک کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہے، برطانوی میڈیا کے مطابق نوجوان گینگ کلچر کا شکار ہورہے ہیں جس کے باعث لندن میں رواں سال چاقو زنی کی وارداتوں میں اب تک 50 سے زائد افراد قتل ہوچکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں