The news is by your side.

Advertisement

کورونا کیخلاف لڑنے والے 2 ڈاکٹرز میں کورونا وائرس کی تصدیق

لاہور : کوروناوائرس کیخلاف لڑنےوالے2ڈاکٹرزمیں کورونا وائرس کی تصدیق ہوگئی ، دونوں ڈاکٹرز کی حالت خطرے سے باہر ہیں ، انھیں اسپتال کے آئسولیشن وارڈز میں رکھا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سیکرٹری پرائمری ہیلتھ کیئر محمد عثمان نے کوروناوائرس کیخلاف لڑنےوالے2ڈاکٹرزمیں کورونا وائرس کی تصدیق کردی ، دونوں ڈاکٹرزڈی جی خان قرنطینہ سینٹر میں فرائض انجام دےرہےہیں۔

ترجمان پرائمری ہیلتھ کیئر کے مطابق ڈی جی خان قرنطینہ میں کام کرنے والے ڈاکٹر اسامہ اور آئسولیشن وارڈ میں کام کرنے والی ڈاکٹر صباء میں وائرس کی تصدیق ہوئی ہے، دونوں ڈاکٹر کی حالت خطرے سے باہر ہیں اور طبیعت زیادہ خراب نہیں۔

محمد عثمان کا کہنا ہے کہ ڈاکٹروں کو اسپتال کے آئسولیشن وارڈز میں رکھا گیا ہے، مشکل کی اس گھڑی میں فرنٹ لائن پر جہاد کرنے والے ڈاکٹر اور پیرا میڈیکل ورکر قوم کا فخر ہیں۔

خیال رہے ملک بھر میں کورونا کےکیسزکی تعداد 1200 سے تجاوز کر گئی جبکہ کورونا سے جاں بحق افراد کی تعداد نو ہوگئی اور 23 مریض صحت یاب ہوچکے ہیں۔

پنجاب میں کورونا کیسز کی تعداد 408 تک جا پہنچی جبکہ سندھ میں 429، بلوچستان میں 131 ، خیبر پختونخوا میں147،اسلام آبادمیں 27 کرونا وائرس کے کیسز رپورٹ ہوئے اور گلگت بلتستان 91،آزادکشمیر میں کوروناکیسزکی تعداد 2ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں