site
stats
پاکستان

بھارت کے یوم آزای پرمقبوضہ کشمیرمیں مسلح تصادم،دو بھارتی فوجی ہلاک

سری نگر : بھارت کے یوم آزادی کے موقع پر ایک حملے میں مقبوضہ کشمیر پر قابض بھارتی سیکیورٹی فورسز کے دو اہلکار ہلاک ہو گئے ہیں جب کہ دو کشمیریوں کی شہادت کی بھی اطلاعات ہیں۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ کشمیر کے علاقے نوہاٹہ میں بھارتی سیکیورٹی فورسز پر مسلحح افراد کی جانب سے حملہ کیا گیا ہے جس میں 2 اہلکار ہلاک اور 6 بھارتی فوجی شدید زخمی ہو گئے ہیں۔

مقبوضہ کشمیرمیں بھارت کا یوم آزادی یوم سیاہ کے طورپرمنایا جا رہا ہے

کشمیری میڈیا کے مطابق حملہ آور اور بھارتی سیکیورٹی فورس کے درمیان کافی دیر تک فائرنگ کا تبادلہ ہوتا رہا جس کے نتیجے میں 2 بھارتی فوجی ہلاک اور متعدد زکمی ہو گئے ہیں جب کہ دو کشمیریوں کی شہادت کی بھی اطلاعات ہیں

ذرائع کے مطابق واقعے کے بعد بھارتی سیکیورٹی فورسز نے نوہاٹہ میں مزید نفری طلب کر لی ہے اور علاقہ کا محاصرہ کرکے گھر گھر تلاشی کا عمل شروع کردیا ہے۔

نوہاٹہ کے داخلی اور خارجی راستوں کی بندش کے باعث علاقہ کی صورت حال کا درست اندازہ لگانے اور مصدقہ اطلاعات کے حصول میں دقت پیش آرہی ہے۔

یاد رہے مقبوضہ کشمیر میں آج بھارت کے یوم آزادی کے موقع پر یوم سیاہ منایا جا رہا ہے جب کہ پاکستان سے یکجہتی کے لیے 13 اور 14 اگست کو حریت پسند رہنماؤں کی جانب سے فریڈم مارچ بھی کیا گیا تھا۔

واضح رہے کو برہان وانی کی شہادت کے بعد سے کشمیر میں جاری بھارت مخلاف مظاہروں میں تیزی آگئی ہے اور ایک ماہ سے زائد عرصہ گذر جانے کے باوجود مقبوضہ کشمیر کے کئی علاقوں میں کرفیو نافذ ہے اور موبائل فون اور انٹر نیٹ پر پابندی عائد ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top