The news is by your side.

Advertisement

ڈارک ویب پرمنشیات وغیرقانونی اسلحے کی فروخت میں ملوث دو اسرائیلی گرفتار

تل ابیب : اسرائیل میں بدنام زمانہ ڈارک نیٹ پر کے ذریعے منشیات و اسلحے کی تجارت کے الزام میں دو مشتبہ یہودیوں کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی سیکیورٹی ادارے فیڈرل بیورو انویسٹی گیشن (ایف بی آئی) کی مدد سے اسرائیلی پولیس نے غیر قانونی اسلحے اورمنشیات کی فروخت میں ملوث یہودیوں کو گرفتارکیا گیا ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کا کہنا تھا کہ مشتنہ افراد ڈارک ویب سائٹ پرغیرقانونی اورجرائم پیشہ سرگرامیوں میں ملوث تھے، اس سے قبل جرمنی سمیت کئی یورپی ممالک میں مذکورہ گروپ کے افراد کو گرفتار کیا گیا ہے۔

عرب خبررساں ادارے کا کہنا تھا کہ ملزمان ڈارک ویب کے ذیعے سوشل میڈیا صارفین کو دیگرویب سائٹس کی جانب رہنمائی کرتے تھے جسے غیرقانونی سرگرمیوں میں استعمال کیا جارہا تھا۔

خبررساں ادارے کا کہنا تھا کہ تمام ڈارک نیٹ ورک باہمی تعاون سے کام کرتی ہیں اورایک دوسرے کے جرائم کی پردہ پوشی بھی کرتی ہیں۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ ملزمان مذکورہ ویب سائٹس سے بٹ کوائن کے ذریعے رقوم کا تبادلہ کرتے تھے، اسرائیلی پولیس کی جانب سے مذکورہ کیس کی مزید تحقیقات کی جارہی ہیں۔

غیرملکی خبر رساں ادارے کے مطابق پولیس نے ڈارک ویب سے منسلک دو مشتبہ یہودیوں کو گرفتار کرکے تل ابیب کی عدالت میں پیش کردیا تھا۔

مزید پڑھیں : عالمی پولیس کی بڑی کارروائی، ڈارک نیٹ کا وال اسٹریٹ بند، تین گرفتار

خیال رہے کہ دو روز قبل جرمنی میں بدنام زمانہ ڈارک نیٹ پردنیا کا دوسرا بڑا جرائم پیشہ پلیٹ فارم بند کیا گیا تھا، پولیس نے تین ملزمان کو بھی گرفتار کیا تھا۔

اس پلیٹ فارم پرچوری شدہ ڈیٹا، جعلی دستاویزات اورمنشیات فروخت کی جا رہی تھیں، بین الاقوامی پولیس اس پلیٹ فارم کی ایک عرصے سے خفیہ طورپرچھان بین میں لگی ہوئی تھی جن کی مدد سے آخرکارتین ملزمان جرمنی میں ‌پکڑے گئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں