سری نگر: سرچ آپریشن دوران بھارتی فوج کی فائرنگ، 2 کشمیری شہید two-kashmiri-killed
The news is by your side.

Advertisement

سری نگر: آپریشن کے دوران بھارتی فوج کی فائرنگ، 2 کشمیری شہید

سری نگر : مقبوضہ کشمیر کے علاقے سوپور میں بھارتی افواج نے نام نہاد سرچ آپریشن کے دوران فائرنگ کرکے مزید 2 کشمیری جوانوں کو شہید کردیا۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ کشمیر کے شہر سری نگر میں ظالم بھارتی فورسز نے سوپور کے علاقے میں محاصرے کے دوران فائرنگ کرکے مزید دو کشمیریوں کو بے دردی سے شہید کردیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ قابض بھارتی فوج نے نام نہاد سرچ آپریشن کے دوران فائرنگ کر کے دو کشمیری جوانوں کو شہید کردیا۔

سرچ آپریشن کے دوران فورسز کی جانب سے علاقے میں گھر گھر تلاشی لی جا رہی ہے جب کہ علاقے میں انٹر نیٹ سروس بھی معطل کر دی گئی ہے۔

کشمیری میڈیا کا کہنا ہے کہ گذشتہ روز ہندواڑہ میں دو نوجوانوں کی بھارتی فوجیوں کے ہاتھوں مظلومانہ شہادت کے بعد مختلف علاقوں میں شٹر ڈاؤن ہڑتال کی جارہی ہے، ہڑتال کے باعث سڑکوں پر ٹریفک معطل ہے جبکہ نہتے اپنے حق کے لیے مظاہرے کرنے والے کشمیریوں کو روکنے کے لیے بھارتی فورسز کی بڑی تعداد موجود ہے۔


مزید پڑھیں : مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج کی فائرنگ ‘ 1 نوجوان شہید


یاد رہے کہ چار روز قبل مقبوضہ کشمیر کے علاقے اسلام آباد میں بھارتی فوج نے نام نہاد آپریشن کے دوران فائرنگ کرکے کشمیری نوجوان کو شہید کردیا تھا۔

کشمیری میڈیا کے مطابق بھارتی فوج کی جانب سے نوجوان کی شہادت کے بعد علاقے میں غیر اعلانیہ کرفیو نافذ کردیا گیا تھا جبکہ انٹرنیٹ اور موبائل فون سروس بھی بند کردی گئی تھی۔


مزید پڑھیں : کشمیر: برہان وانی کی برسی منانے پر پابندی، تین کشمیری شہید


یاد رہے کہ 7 جولائی کو شہید برہان وانی کی برسی کے موقع پر بھارتی فورسز نے مقبوضہ کشمیر میں عملاً پابندی لگاتے ہوئے تین کشمیریوں کو شہید کر دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں