The news is by your side.

Advertisement

کم جونگ ان کی جنوبی کوریا آمد، پرتباک استقبال، تاریخی ملاقات

سیئول: شمالی کوریا کے رہنما کم جونگ ان سرکاری دورے پر جنوبی کوریا پہنچ گئے جہاں ان کا پرتباک استقبال کیا گیا اس موقع پر جنوبی اور شمالی کوریا کے سربراہوں کی تاریخی ملاقات ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق شمالی کوریا کے سربراہ کم جونگ ان سرحد پار کر کےجنوبی کوریا پہنچے ہیں  اس موقع پر جنوبی کوریا کے سربراہ ’مون جے ان‘ نے شمالی کوریا کے سربراہ کابھرپور  استقبال کیا جبکہ کم جونگ ان 65 سال بعد جنوبی کوریا کا دورہ کرنے والے پہلے رہنما ہیں۔

کم جونگ ان نے جنوبی کوریا آمد پر گارڈ آف آنر کا بھی معائنہ کیا اور شمالی کوریا کے رہنما کی جنوبی کوریا آمد پر دونوں ممالک کے ترانے بجائے گئے، علاوہ ازیں استقبالیہ تقریب میں موجود بچوں نے صدر شمالی کوریا کو پھولوں کے گلدستے بھی پیش کئے۔

امریکا اور جنوبی کوریا میں اہم تجارتی معاہدہ طے پا گیا

اس موقع پر کم جونگ ان نے مہمانوں کی کتاب میں اپنے تاثرات درج کئے، اس ملاقات میں دونوں ممالک جنگ بندی کے معاہدے کو امن معاہدے میں بدلنے پر بات کریں گے اور خطے کو ایٹمی ہتھیاروں سے پاک کرنے پر بھی بات چیت کا امکان ہے۔

جنوبی کوریا کی سابق صدر کو24 سال قید کی سزا

خیال رہے کہ دونوں ممالک گذشتہ کئی سالوں سے ایک دوسرے کے حریف رہے ہیں، ماضی میں ایک دوسرے کے ملکوں کو تباہ کرنے جیسی سنگین دھمکیاں بھی دیتے رہے ہیں ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں