site
stats
پاکستان

مزید 2 پاکستانی افغانستان میں لاپتہ، تعداد 4 ہوگئی

کابل: افغانستان میں مزید 2 پاکستانی باشندے اغوا ہوگئے جس کے بعد لاپتہ ہونے والے پاکستانیوں کی تعداد 4 تک پہنچ گئی، دفتر خارجہ نے پاکستانیوں کے اغوا ہونے کا معاملہ افغانستان کے سامنے اٹھا دیا۔

ذرائع کے مطابق ناصر علی اور محمود احمد عید کی چھٹی پر پاکستان آرہے تھے کہ انہیں راستے سے اغوا کیا گیا، اہل خانہ سے دونوں کا رابطہ 24 جون کی صبح 10 بجے ہوا جبکہ دونوں پاکستان روانگی کے لیے 9 بجے روانہ ہوئے تھے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ آخری رابطے کے وقت دونوں شہری طورخم بارڈر سے 20 ، 25 کی مسافت پر تھے جس کے بعد دونوں لاپتہ ہوگئے، عید کی صبح اغوا کاروں نے اہل خانہ سے رابطہ کر کے تاوان طلب کیا۔

پاکستانی شہریوں کے اغوا کا مقدمہ افغانستان کے علاقے جلال آباد پولیس اسٹیشن میں درج کروایا دیا گیا،اہل خانے نے پاکستانی سفارت خانےاور وزارتِ خارجہ سے مدد کی اپیل کی ہے۔

دفتر خارجہ نے اہل خانہ سے رابطہ کرنے کے بعد افغان حکومت کے سامنے پاکستانیوں کی گمشدگی کا معاملہ اٹھاتے ہوئے انہیں فوری طور پر بازیاب کرنے کا مطالبہ کردیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top