The news is by your side.

Advertisement

برطانوی سیاح کو جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے کے جرم میں 2 برطانوی شہریوں کو سزا

ٹیکساس : امریکی عدالت نے برطانوی سیاح کو نشہ آور ادویہ دینے اور جنسی زیادتی کرنے کے جرم میں دو برطانوی شہریوں کو سزا سناتے ہوئے جیل بھیج دیا جبکہ دیگر دو ملزمان کے پاسپورٹ ضبط کرکے ضمانت پر رہا کردیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست ٹیکساس کے شہر سان اونٹونیو میں پولیس نے 4 برطانوی شہریوں کو ابیز آئس لینڈ سے برطانوی سیاح کو نشہ آور ادویات کِھلا کر مشترکہ طور پر جنسی زیادتی کرنے کے جرم میں گرفتار کرکے جیل منتقل کردیا ۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سان اونٹونیو کی عدالت نے دو بھائیوں کو 29 سالہ برطانوی سیاح کے ساتھ جنسی زیادتی کا جرم ثابت ہونے پر سزا سناتے ہوئے جیل منتقل کرنے کا حکم سنا دیا ، جبکہ دیگر دو ملزمان کو ضمانت پر رہا کردیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ عدالت سے سزا پانے والے دونوں برطانوی بھائیوں کی ملاقات متاثرہ خاتون سے سان اونٹونیو کے ساحل پر واقع بار میں ہوئی تھی، جس کے بعد ملزمان نے خاتون کو ساحل سمندر پر آنے کی دعوت دی۔

امریکی پولیس کا کہنا تھا کہ خاتون کی جانب سے طبیعت کی ناساز ہونے پر دوا کا تقاضا کیا گیا، جس پر ملزمان نے متاثرہ برطانوی سیاح کو نشہ آور ادویات کِھلائی اور ہوٹل کے کمرے میں کئی گھنٹوں کر مبینہ طور پر جنسی زیادتی کا نشانہ بنایا۔

امریکی پولیس کے ترجمان کا کہنا تھا کہ پولیس اہلکاروں نے خاتون کی شکایت پر ملزمان کو گرفتار کرکے عدالت میں پیش کیا تھا، جنہیں عدالت نے جرم ثابت ہونے پر سزا سنائی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق عدالت کی جانب سے ضمانت پر رہا کیے جانے والے ملزمان کے پاسپورٹ ضبط کرکے تحقیقات کا آغاز کردیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں