The news is by your side.

Advertisement

امریکی قونصل خانے کے تحت سندھ کلچر ڈے منایا گیا

کراچی: امریکی قونصل خانے کے تحت سندھ کلچر ڈے منایا گیا، کراچی میں متعین امریکی قونصل جنرل برائن ہیتھ نے اپنی رہائش گاہ پر نامور سماجی شخصیات کو مدعو کرکے سندھی موسیقی کی محفل کا انعقاد کیا گیا۔

مہمانوں کا استقبال کرتے ہوئے قونصل جنرل برائن ہیتھ کا کہنا تھا کہ انھیں سندھ کلچر ڈےکے موقع پر اپنی رہائشگاہ پر تقریب منعقد کر کے بے انتہا خوشی محسوس ہو رہی ہے۔

پاکستان کی طرح امریکا بھی مختلف ثقافتوں سے تعلق رکھنے والے افراد کا مجموعہ ہے، یہی وجہ ہے کہ امریکی حکومت مختلف ثقافتوں کو قریب لانے کے ساتھ ساتھ ان کی ترویج کی بھی کوشش کر رہی ہے۔

قونصل جنرل نے کہا کہ موئن جو ڈرو کے زمانے سے سندھ شاعروں اور صوفیائے کرام کی سرزمین رہی ہے۔انھوں نے امریکی عوام کی جانب سے پاکستان اور دنیا بھر میں بسنے والے 6 کروڑ سندھیوں کو نیک تمناوں کا پیغام پہنچایا، موسیقار ذوالفقار فقیر نے اپنے ساتھیوں کے ہمراہ بورنیڈو اور بانسری پر روایتی سندھی گیت پیش کیے۔

سندھ کلچر ڈے منانے کے ساتھ ساتھ امریکی قونصل خانے کراچی نے اپنی پہلی سندھی ویب سائٹ کا بھی آغاز کیا ہے جبکہ فیس بک اور ٹوئٹر پر سندھی زبان میں پیغامات کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

امریکی قونصل خانے کی سندھی ویب سائٹ تک رسائی کیلیے وزٹ کریں:www.sindhi.karachi.usconsulate.gov

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں