The news is by your side.

Advertisement

یو اے ای، گولڈن ویزا رکھنے والوں کے لیے خوشخبری

ابوظبی: متحدہ عرب امارات میں گولڈن ویزا رکھنے والوں کے لیے ورک پرمٹ کے اجرا کا اعلان کردیا گیا۔

عرب میڈیا کے مطابق وزارت انسانی وسائل و اماراتائزیشن کا کہنا ہے کہ ورک پرمٹ کا اجرا کابینہ کی قرارداد پر عملدرآمد کے لیے کیا گیا جس کے تحت گولڈن ریزیڈنسی رکھنے والوں کو ورک پرمٹ دینے کے لیے کہا گیا تھا۔

وزارت کا کہنا ہے کہ ’ایسے پرمٹس کی تین امورمیں ضرورت ہوگی پہلے وہ لوگ جو گولڈن ریزیڈنسی لیتے وقت بے روزگار تھے اور کسی خاص آجر کے ساتھ کام کرنے کے خواہش مند تھے۔‘

’دوسرے وہ لوگ جو گولڈن ریزیڈنسی رکھتے ہوئے نئے آجر کے پاس کام کرنے کے خواہشمند ہیں اور تیسرے وہ لوگ جن کا آجر ان کے کنٹریکٹ کی تجدید کرکے گولڈن ریزیڈنسی رکھنے والے کے ساتھ کنٹریکٹ کرنا چاہتا ہے۔‘

وزارت کا کہنا ہے کہ ورک پرمٹس اور کنٹریکٹس کے اجرا کا طریقہ کار اور قواعد ان پر لاگو ہوں گے جو کہ اپنی آبائی ریزیڈنسی میں زیر کفالت رجسٹرڈ ہوں گے بشرطیکہ گولڈن ویزا رکھتے ہوئے کام کرنے کے لیے درخواست دے رہے ہوں گے۔

حکام کا کہنا ہے کہ آجر اور محنت کشوں کے درمیان ورک پرمٹ اور کنٹریکٹ تکمیل اس صورت میں بھی قابل قبول رہے گی جب وہ گولڈن ریزیڈنسی لے پائیں گے اور اس کے لیے ملک کے تمام قوانین ان کے لیے نافذ العمل ہوں گے۔

وزارت کے مطابق ملک سے باہر لوگوں کے لیے ورک پرمٹ پر نافذ فیس اور مجوزہ فیس، ورک پرمٹ اور کنٹریکٹس میں ترمیم و تجدید کی فیس کا گولڈن ریزیڈنسی رکھنے والوں پر بھی اطلاق ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں