The news is by your side.

Advertisement

متحدہ عرب امارات کے مرکزی بینک نے بڑا اعلان کر دیا

ابوظبی: متحدہ عرب امارات کے مرکزی بینک نے دنیا کے 10 بڑے بہترین بینکوں میں شامل ہونے کی حکمت عملی کا اعلان کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق یو اے ای نے کرپٹو کرنسی کے بڑھتے رجحان کے درمیان اپنی ڈیجیٹل کرنسی Govcoin جاری کرنے کا فیصلہ کیا ہے، مرکزی بینک کا کہنا ہے کہ یہ اس کی دنیا کے دس بڑے بینکوں میں شامل ہونے کی حکمت عملی کا ایک حصہ ہے۔

یو اے ای کی یہ حکمت عملی 2023 سے 2026 کے لیے ہے، مرکزی بینک کی جانب سے آج جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ اس کی حکمت عملی میں 7 مقاصد شامل ہیں، ان میں ڈیجیٹل کرنسی کا اجرا اور ملک کے مالیاتی خدماتی شعبے کو ڈیجیٹل ٹرانسفارمیشن بخشنا ہے، جو کہ جدید ترین مصنوعی ذہانت اور بگ ڈیٹا سلوشنز کو بروئے کار لاکر انجام دیا جائے گا۔

اس حکمت عملی میں معائنہ کاری، مانیٹرنگ، انشورنس سسٹمز میں ٹیکنالوجی کا استعمال بھی شامل ہے، متحدہ عرب امارات کے ڈیجیٹل آئی ڈی انفرا اسٹرکچر (UAE Pass) کو مالیاتی شمولیت کو تقویت دینے اور مالیاتی خدمات تک آسان رسائی کے لیے استعمال میں لایا جائے گا۔

مالیاتی و انشورنس خدمات میں ایڈوانسڈ اور محفوظ ترین کلاؤڈ انفرا اسٹرکچر کو تیار کرنے کے ساتھ اس حکمت عملی میں ملک کی گرین اکانومی کے لیے کاوشوں کو تقویت دینا اور اس شعبے میں ملک کی مسابقت بڑھانے کے لیے زیادہ تخلیقی انداز میں مالیاتی انفرا اسٹرکچر کی تعمیر شامل ہے۔

متحدہ عرب امارات کو دنیا میں بہترین ملک بنانے کی خاطر ملک کی آئندہ 50 سالہ حکمت عملی مقاصد کے تحت مرکزی بینک نے ’شراکت دار جائزے کے لیے مستقبل کی توقعات اور ضروریات‘ کے موضوع سے سروے بھی شروع کیا تھا، جو کہ 15 جولائی 2021 کو مکمل ہونے جا رہا ہے۔

اس سروے میں بینک کے شراکت داروں کو بھرپور شرکت کے لیے کہا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں