The news is by your side.

Advertisement

دبئی : منشیات فروش گروہ گرفتار، بڑی مقدار میں منشیات اور جعلی نوٹ برآمد

دبئی : اماراتی پولیس نے متحدہ عرب امارات کے شہر راس الخیمہ کے ایک گھر میں کارروائی کرتے ہوئے پانچ افریقی شہریوں کو گرفتار کرکے بڑی مقدار میں ہیروئن اور جعلی نوٹ برآمد کرلیے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کے شہر راس الخیمہ میں پولیس اور نارکوٹکس اہلکاروں نے خفیہ اطلاعات پر مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے منشیات اسمگلنگ اور فروخت میں ملوث افریقین گروہ کو گرفتار کرکے کئی کلو گرام ہیروئن اور جعلی نوٹ برآمد کرلے ہیں۔

راس الخیمہ کے پولیس ترجمان کا کہنا تھا کہ سیکیورٹی اداروں نے پانچ افریقن کے متعلق غیر قانونی سرگرمیوں میں ملوث ہونے کی اطلاعات موصول ہونے پر تحقیقات کا آغاز کیا تھا۔

پولیس ترجمان کا کہنا تھا کہ سیکیورٹی اداروں نے چھاپہ مار کارروائی کرتے ہوئے پانچوں ملزموں کو گھر سے منشیات اور جعلی کونسی کے ہمراہ گرفتار کیا گیا تھا۔

راس الخیمہ پولیس کے ڈائریکٹر کرنل عدنان علی الزبی کا کہنا تھا کہ پولیس کے شعبہ انسداد منشیات فروشی نے متحدہ عرب امارت میں ہیروئن کو فروغ دے رہے تھے، چھاپے کے دوران بھی بڑی مقدار میں ہیروئن اور جعلی نوٹ برآمد ہوئے ہیں۔


ابوظہبی پولیس نے 20 افراد کو گرفتار کرکے ہیروئن اور کرسٹل برآمد کرلی


کرنل عدنان علی الزبی کا کہنا تھا کہ ملزمان نے دوران تفتیش اعتراف کیا ہے جس کے بعد پولیس نے کیس پبلک پراسٹیکیوٹر کے حوالے کردیا ہے۔

پولیس ترجمان کا کہنا تھا کہ راس الخیمہ پولیس نے سماجی رابطوں کی ویب سایٹ پر منشیات فروشی کے خلاف مہم چلا رہی ہے، جس میں والدین سے گذارش کی گئی ہے اپنے بچوں پر نظر رکھیں تاکہ وہ منشیات کا استعمال نہ شروع کردیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں