The news is by your side.

Advertisement

خبردار ! اس برانڈ کی کافی نہ پیئے ، وارننگ جاری

دبئی : محکمہ صحت نے وزن میں کمی کرنے والی کافی کے ایک مشہور برانڈ پر پابندی عائد کرتے ہوئے انتباہ جاری کیا ہے اس میں ایسا جز شامل ہے جو دل کے دورے اور فالج کا سبب بن سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ابو ظہبی میں محکمہ صحت نے ایک سرکلر جاری کیا جس میں کہا گیا ہے کہ لشو سلمنگ 3-ان -1 انسٹنٹ نامی کافی کے نمونوں سے معلوم ہوا ہے کہ اس میں ممنوعہ مادہ شامل ہیں، جو دل کے دورے اور فالج کا خطرہ بڑھاتا ہیں، یہ 444 جعلی مصنوعات میں سے ایک ہے، جنہیں وزن کو کم کرنے کیلئے فروغ دیا جاتا ہے۔

چین میں تیار کردہ سلمنگ کافی کے پیکٹ میں لکھا گیا ہے کہ یہ جنوبی افریقہ کے صحرائے کلہاڑی میں پائے جانے والے قدرتی پلانٹ ہوڈیا کیکٹس سے بنا ہے،  کافی کو متحدہ عرب امارات میں سوشل نیٹ ورکنگ سائٹوں میں فروغ اور فروخت کیا جاتا تھا۔

سرکلر کے مطابق ڈی او ایچ نے کہا کہ لیبارٹری کے نتائج نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ مشروبات میں ممنوعہ مادہ ہے ، جو پیکیجنگ پر غیر اعلانیہ تھا اور جب وہ استعمال ہوتا ہے تو اسے دل کا دورہ پڑنے اور فالج کے خطرے میں اضافہ ہوتا تھا۔

محکمہ نے عوام سے میڈیکل مصنوعات کے معیار سے متعلق کسی بھی قسم کی شکایات کی اطلاع دینے کی ہدایت کی ہے، اور اس بات پر زور دیا کہ صحت اور روک تھام کی وزارت، امریکی فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن جیسے دیگر بین الاقوامی اداروں جیسے حکام کے ذریعہ وزن میں کمی کے تمام جعلی مصنوعات پر پابندی ہوگی۔

ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کی جانب سے حال ہی میں جاری کردہ ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ آن لائن فروخت ہونے والی دوائیوں میں سے تقریبا 90 90 فی صد ادویات ملاوٹ اور جعلی ہیں۔ اس کے علاوہ ، رپورٹ میں نشاندہی کی گئی ہے کہ سپلیمنٹس کو فروغ دینے والے اکثر غیر ممالک میں مقیم تھے۔

متحدہ عرب امارات میں ، سیبوٹرمائن پر مشتمل مصنوعات پر پابندی عائد ہے، سیبٹرمائن ایک فعال دواؤں کا جزو ہے جو اس کے سنگین ضمنی اثرات کی وجہ سے ممنوع ہے، جس کی وجہ سے کچھ مریضوں میں بلڈ پریشر یا نبض کی شرح میں اضافہ ہوتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں