site
stats
بزنس

متحدہ عرب امارات کا بڑی تعداد میں‌ نوکریاں دینے کا فیصلہ

دبئی: متحدہ عرب امارات حکومت نے تمام ریاستوں میں بڑے پیمانے پر غیر ملکیوں کو نوکریاں دینے کا فیصلہ کرلیا، متعلقہ وزارت نے کہا ہے کئی ممالک سے لیبر یہاں بلوانے کے لیے بات چیت جاری ہے جلد معاہدے کرلیے جائیں گے۔

گلف نیوز کے مطابق یو اے ای کی منسٹری آف ہیومن ریسورس اینڈ ایمریٹائزیشن (MOHRE) نے اعلان کیا ہے کہ متحدہ عرب امارات کو ملنے والی غیر ملکی ملازمین کی سپلائی میں اضافہ ہونے والا ہے کیوں کہ متعلقہ وزارت مین پاور کے لیے جلد متعدد ممالک سے معاہدے کرنے والی ہے۔

وزارت میں تعینات اسسٹنٹ انڈر سیکریٹری فار کمیونی کیشن اینڈ انٹرنیشنل ریلیشنز ڈاکٹر عمر النعیمی نے گلف نیوز کو بتایا کہ وزیر گوبش اس ضمن میں منصوبہ بندی کررہے ہیں اور انہوں نے یقین دلایا ہے کہ لیبر کی شکل میں معیاری سہولیات فراہم کی جائیں گی۔

انہوں نے بتایا کہ وزارت کئی ممالک سے باہمی مشاورت میں مصروف ہے جس کا مقصد ان ممالک کے شہریوں کو متحدہ عرب امارات بطور گھریلو ملازمین کے لانا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ ان ممالک نے اپنے شہریوں کو یہاں نوکری دلانے کے اقدامات کا خیر مقدم کیا ہے، خاص طور پر گھریلو ملازمین سے متعلق وضع نئے قانون میں باہمی مشاورت سے تمام شراکت داروں اور نجی ریکروٹمنٹ اداروں سے ملازمین کے تحفظ کے نکات پر بات کی جارہی ہے ۔

انہوں نے یقین دلایا کہ جلد ہی بڑی تعداد میں کئی ممالک سے معاہدے ہونے والے ہیں۔

کون کون سے ملازمتیں دی جائیں گی؟

گلف نیو زکے مطابق غیر ملکی ملازمین کو چوکی دار، آیا، گھریلو ملازم، باورچی، گارڈ، مالی اور اسی طرح کی دیگر نوکریاں فراہم کی جائیں گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top