The news is by your side.

Advertisement

متحدہ عرب امارات میں راتوں رات کروڑ پتی بننے کا طریقہ

جیک پاٹ جیتنا ہر کسی کا خواب ہوتا ہے اور متحدہ عرب امارات میں اس خواب کو سچ بنانے کے لیے بے شمار لاٹری ٹکٹس متعارف کروائے گئے ہیں۔

یہاں آپ کو امارات کے لاٹری ٹکٹس اور انعامات کے بارے میں معلومات دی جارہی ہیں۔

امارات ڈرا: امارات ڈرا متحدہ عرب امارات کا سب سے بڑا نقد انعام جیتنے کا موقع فراہم کرتا ہے جو 77 ملین درہم کی رقم ہے۔ شرکا 50 درہم کا ٹکٹ خرید کر اس کی قرعہ اندازی شامل ہوسکتے ہیں۔

آن لائن رجسٹریشن کے بعد شرکا کو اپنا 7 عدد کا نمبر منتخب کرنا ہوتا ہے، شرکا دیے گئے نمبرز میں سے بھی کوئی نمبر منتخب کر سکتے ہیں، ایک بار منتخب کرنے کے بعد نمبر لاک ہوجاتا ہے اور اسے کوئی دورسرا حاصل نہیں کرسکتا۔

قرعہ اندازی کمپنی کی ویب سائٹ اور آفیشل یوٹیوب و فیس بک چینلز پر ہر ہفتہ شام 7 بجے براہ راست نشر کی جاتی ہے۔

دبئی ڈیوٹی فری ملینیئم ملینیئر: یہ لاٹری پروگرام سنہ 1999 میں شروع کیا گیا تھا، اس کا انعام 3.67 ملین درہم ہے۔

اس کے ٹکٹ کی قیمت ہزار درہم ہے جو آن لائن، دبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ یا المکتوم ایئرپورٹ سے خریدے جاسکتے ہیں۔ قرعہ اندازی ہر 2 سے 3 ہفتے بعد دبئی ڈیوٹی فری شاپنگ کمپلیکس میں ہوتی ہے۔

بڑا ٹکٹ ابو ظہبی: یہ ٹکٹ آن لائن اور ابو ظہبی انٹرنیشل ایئر پورٹ سے 500 درہم میں حاصل کیا جاسکتا ہے۔ اس کا انعام 10 ملین درہم ہے۔

مہزوز: اگر آپ اس کی ویب سائٹ پر رجسٹرڈ ہو کر 35 امارات کے پانی کی بوتلیں خریدتے ہیں تو آپ کو قرعہ اندازی میں شامل کرلیا جاتا ہے۔

اس کا پہلا انعام 50 ملین درہم ہے، اگر کسی کے 6 نمبروں کے ٹکٹ میں سے 5 نمبر بھی مل جائیں تو وہ 1 ملین درہم کا حقدار بن جاتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں