The news is by your side.

فیفا ورلڈ کپ: امارات کی حیا کارڈ رکھنے والوں کے لیے بڑی سہولت

ابو ظہبی: متحدہ عرب امارات نے فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 کی طرف سے جاری کردہ حیا کارڈ رکھنے والوں کے لیے ایک مربوط پروگرام کا اعلان کیا ہے جو اس سال 20 نومبر سے 18 دسمبر تک ہوگا۔

بین الاقوامی ویب سائٹ کے مطابق یہ پروگرام متحدہ عرب امارات کے ان اقدامات کے تحت آتا ہے جس کا مقصد قطر کو فیفا ورلڈ کپ 2022 کی میزبانی میں مدد فراہم کرنا ہے۔

ملٹی پل نٹری سیاحتی ویزا کے کے ذریعے متحدہ عرب امارات ورلڈ کپ کے شائقین کی میزبانی کرے گا اور انہیں 90 دنوں کے لیے بار بار متحدہ عرب امارات میں داخل ہونے کی سہولت دے گا۔

شناخت، شہریت، کسٹمز اور پورٹ سیکیورٹی کے لیے وفاقی اتھارٹی نے وضاحت کی ہے کہ اس پروگرام میں اس ویزا کے اجرا کی تاریخ سے 90 دنوں تک متحدہ عرب امارات میں ایک سے زیادہ داخلے کا ویزا دینا شامل ہے۔

ویزا فیس کم کر کے 100 درہم کر دی گئی ہے اور پوری مدت کے لیے ایک بار ادا کی جائے گی۔

اتھارٹی کا کہنا ہے کہ حیا کارڈ رکھنے والے یکم نومبر 2022 سے شروع ہونے والے اس ویزے کے لیے درخواست دے کر متحدہ عرب امارات میں داخل ہو سکتے ہیں، اس مدت کے دوران وہ کئی بار متحدہ عرب امارات میں داخل ہوسکتے ہیں۔

متحدہ عرب امارات کے موجودہ ویزا سسٹم میں شرائط، طریقہ کار اور عام فیس کے مطابق اس ویزا کو مزید 90 دن تک بڑھایا جا سکتا ہے۔

ویزا سے مستثنیٰ ممالک کے شہریوں کو مذکورہ طریقہ کار سے خارج کر دیا گیا ہے کیونکہ وہ موجودہ طریقہ کار کے مطابق متحدہ عرب امارات میں داخل ہو کر رہ سکتے ہیں۔

حیا کارڈ رکھنے والے www.icp.gov.ae کے ذریعے ملٹی پل انٹری ٹورسٹ ویزا کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں