The news is by your side.

Advertisement

یو اے ای: مزدوروں کی جان بچانے والے پاکستانیوں پر انعامات کی بارش

دبئی میں 3سیکیورٹی گارڈز نے ٹینک میں نیم بے ہوشی کی حالت میں پھنسے 2 ٹھیکیداروں کی زندگی بچائیں تو کمپنی نے  انہیں انعامات سے نوازا۔

ایک غیر ملکی ویب سائٹ کے مطابق ٹرانس گارڈ گروپ کے سیکیورٹی گارڈز میں 2 پاکستانیوں محمد زبیر، محمد افتخار اور فلپائنی شہری رچرڈ ایسٹیبٹ کو دبئی میں ایک مصروف سیاحتی مقام پر تعینات کیا گیا تھا۔

رپورٹ کیے گئے واقعے کے مطابق مذکورہ گارڈز میں سے زبیر مکینیکل روم کے قریب لوگوں کا ہجوم اکھٹا ہوتے دیکھ کر وہاں گیا تو دیکھا کہ 2ٹھیکیدار ٹینک کے اندر نیم بے ہوشی کی حالت میں پھنسے ہوئے ہیں۔

اس موقع پر گارڈ کے دیگر ساتھی محمد افتخار اور رچرڈ ایسٹبیٹ بھی جائے وقوعہ پر پہنچ گئے اور ٹھیکیداروں کو بچانے کے لیے فوری طور پر ٹینک میں اترنے کا فیصلہ کیا، انہوں نے فوری طور پر ماسک پہنے اور ٹینک میں اتر دونوں ٹھیکیداروں کو باہر نکالا۔

مقامی حکام کی جانب سے کی گئی تحقیقات کے مطابق ٹینک میں زہریلی گیس موجود تھی۔

اس حوالے سے زبیر، افتخار اور رچرڈ کا کہنا تھا کہ اس موقع پر ہمارے ذہن میں صرف یہ تھا کہ ٹینک کے اندر انسان موجود ہیں اگر انہیں فوری نہ نکالا گیا تو یہ مر سکتے ہیں اور بطور سیکیورٹی گارڈ لوگوں کی زندگیوں کا تحفظ یقینی بنانا ہماری ذمے داری ہے۔

ٹرانس گارڈ گروپ نے اپنے گارڈز کی اس کارکردگی پر ان کے لیے خصوصی تقریب رکھی جس میں تینوں گارڈز  زبیر، افتخار اور رچرڈ کو اسناد اور نقد انعامات سے نوازا گیا۔

اس حوالے سے گروپ کے ایم ڈی ڈاکٹر گریگ وارڈ کا کہنا تھا کہ ہمیں اپنے ان تینوں گارڈز پر انتہائی فخر ہے کہ انہوں نے غیر معمولی صورتحال میں بروقت ہمت کا مظاہرہ کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں