یواے ای کا محل‘ ایک ہی وقت میں پانچ کرائے دار -
The news is by your side.

Advertisement

یواے ای کا محل‘ ایک ہی وقت میں پانچ کرائے دار

ابو ظہبی: متحدہ عرب امارات کے چار عرب باشندوں نے ایک ہی ولا (محل) پانچ مختلف افراد کو بیک وقت میں کرایے پراٹھادیا۔

تفصیلات کے مطابق عدالت میں مبینہ ملزمان کے خلاف دھوکہ دہی ‘ غبن اور عوام کو گمراہ کرنےوالی اشتہار بازی کرنے کے الزام میں سماعت کی جارہی ہے۔

ذرائع کا کہنا ےہے کہ مذکورہ بالا ملزمان سودے کے وقت خلیجی ممالک کاقومی لباس پہنا کرتے تھے جس سے ولا کرائے پر حاصل کرنے والوں کو یہ تاثر ملتا تھا کہ یہی افراد اس ولا کے حقیقی مالک ہیں۔

متاثرہ افراد میں سے ایک شخص نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ اس نے اخبار میں ’’ پراپرٹی برائے فروخت‘‘ کا اشتہارد یکھا۔ جب اس نے مذکورہ مشتہر سے رابطہ کیا تواس نے اپنا غلط نام بتایا جو کہ بعد میں کچھ اور نکلا۔

ایک اور ملزم امارات کے قومی لباس میں گاہکوں سے ملتا اور خود کو مالک کا پراپرٹی ایجنٹ ظاہر کیا کرتا تھا۔ متاثرہ شخص کا کہنا ہے کہ اس نے خود کو ایجنٹ ظاہر کرنے والے شخص کو 7 ہزار درہم بطور پراپرٹی کمیشن دیے ہیں۔

متاثرہ شخص نے یہ بھی بتایا کہ اس نے پراپرٹی ایجنٹ سے جو ڈیل کی تھی اس کے تحت اسے ولا کی کل قیمت یعنی 1 الاکھ اسی ہزار درہم تین اقساط میں جمع کرنے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں