The news is by your side.

Advertisement

متحدہ عرب امارات نے شہریوں کو بڑی خوشخبری سنادی

دبئی: جب وزیہ کے اسٹیمپ پاسپورٹ پر نہیں لگیں گے تو بینک رہائش کے ثبوت کے لئے کیا استعمال کرے گا؟ حکام نے آسان حل بتادیا۔

متحدہ عرب امارات کے مرکزی بینک نے ملک کے تمام بینکوں، ایکسچینج ہاؤسز اور فنانس کمپنیوں کو بذریعہ سرکلر آگاہ کیا ہے کہ ایمریٹس کا نیا شناختی کارڈ ریزنڈیسی اسٹیکر کے متبادل کے طور پر کام کرسکتا ہے۔

یو اے ای کی فیڈرل اتھارٹی برائے شناخت، شہریت، کسٹمز اور پورٹ سیکیورٹی کے مطابق رہائشیوں کی ‘اماراتی آئی’ اب ان کے رہائشی ویزہ کے طور پر شمار کی جائے گی۔

مرکزی بینک کی یہ ہدایت دوہزار بائیس کی کابینہ قرارداد نمبر 31/2 کے مطابق ہے جس میں امارات کے شناختی کارڈ کو متحدہ عرب امارات کی درست رہائشی کے ثبوت کے طور پر استعمال کرنے کی منظوری دی گئی ہے اور رہائشیوں کے پاسپورٹ پر چسپاں ریزیڈنسی اسٹیکر کے اجرا کے عمل کو معطل کیا گیا ہے۔

کیونکہ اماراتی آئی ڈی میں وہ تمام معلومات موجود ہیں جو رہائشی ویزہ میں موجود ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یو اے ای: پاسپورٹ گم ہونے کی صورت میں کیا کریں؟ حکام نے بتادیا

اس حوالے سے بتایا گیا ہے کہ رہائشی درخواستوں پر متعلقہ معلومات کی تجدید کردی گئی ہے، ایسے میں جب رہائشی پرمٹس اماراتی آئی ڈی کو رہائشی آئی ڈی کی جگہ استعمال کیا جاتا ہے ، اس سے قبل بینک اکاؤنٹ کھلوانے سمیت سرکاری اور نجی شعبوں میں زیادہ تر لین دین کے لئے ویزا پیج کی فوٹو کاپی لازمی تھی۔

یواے ای حکومت کے اس اقدام کا خیر مقدم کرتے ہوئے شہریوں کا کہنا ہے کہ اس سے ادارہ جاتی کام کے وقت میں کمی اور مسافروں کو مزید سہولت میسر ہونگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں