site
stats
عالمی خبریں

دبئی، اوبر اور کریم نے کرایے میں اضافہ کا اعلان کردیا

آن لائن ٹیکسی سروس کے صارفین میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے

دبئی : سماجی رابطے کی ایپس کے ذریعے ٹیکسی کی سہولیات فراہم کرنے والی آن لائن کمپنیوں اوبر اور کریم نے نئے سال کے آغاز پر اپنے کرایہ میں اضافے کا اعلان کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق نئے سال کی آمد پر آن لائن ٹیکسی سروس فراہم کرنے والی کمپنیاں اوبر اور کریم اپنے ہزاروں صارفین کے لیے کوئی اچھی خبر نہیں لائے ہیں۔

بین الاقوامی خبررساں ایجنسی کا کہنا ہے کہ آن لائن ٹیکسی سروس فراہم کرنے والی معروف کمپنیوں نے کرایے میں اضافہ کا اعلان متحدہ عرب امارات میں ویلیو ایڈڈ ٹیکس عائد ہونے کی وجہ سے کیا ہے۔

اوبر اور کریم کی انتظامیہ کی جانب سے موقف اختیار کیا گیا ہے کہ سستی مگر پُرتعیش اور آرام دہ سفری سہولیات فراہم کرنا اولین ترجیح ہے تاہم حکومت کی جانب سے ویلیو ایڈڈ ٹیکس کے نفاذ کے بعد کرایے میں اضافہ کرنا ناگزیر ہو گیا ہے۔

دوسری جانب حکومتی حلقوں کی جانب سے کہا جا رہا ہے کہ نقل و حمل کے ذرائع ویلیو ایڈڈ ٹیکس سے مستثنیٰ ہیں اسی لیے دیگر بسوں اور ٹیسکیوں کے کرایے میں اضافہ نہیں کیا گیا ہے۔

اوبر اور کریم انتظامیہ نے حکومتی موقف کے بعد وضاحت دی ہے کہ 5 فیصد ویلیو ایڈڈ ٹیکس نقل و حمل پر نہیں ہے تاہم شاپنگ مالز اور دیگر تفریح مقامات پر یہ ٹیکس ضرور عائد ہوتے ہیں اس لیے ایسے مقامات پر جانے والوں کو معمول کے کرایے کے ساتھ ٹیکس بھی ادا کرنا ہوگا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top