The news is by your side.

Advertisement

وہ ملک جس نے سوشل میڈیا پر مکمل پابندی عائد کردی

کمپالا : افریقی ملک یوگنڈا نے فیس بک اور میسجنگ ایپس سمیت دیگر سوشل میڈیا سائٹس پر پابندی عائد کردی، حکومت نے یہ اقدام شفاف صدارتی انتخابات کے انعقاد کیلئے کیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق یوگنڈا کی حکومت نے متعلقہ محکمے کو حکم جاری کیا ہے کہ سوشل میڈیا ایپس یعنی فیس بک، واٹس ایپ، وائبر، ٹوئٹر اور دیگر کو فوری طور پر بند کردیا جائے۔

یوگنڈا حکومت کا یہ اقدام ملک میں دو دن بعد ہونے والے صدارتی انتخابات کے حوالے سے ہے تاکہ اس موقع پر سوشل میڈیا کو کسی قسم کی مہم کیلئے استعمال نہ کیا جاسکے۔

خبر کے مطابق سوشل میڈیا پلیٹ فارم صدارتی انتخابات سے قبل انتخابی مہم کے لئے استعمال کیے جارہے تھے۔ گزشتہ روز صارفین نے شکایت کی تھی کہ وہ فیس بک اور واٹس ایپ تک رسائی حاصل کرنے سے قاصر ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق یوگنڈا کی وزارت مواصلات کی ریگولیٹری اتھارٹی نے انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے والی کمپنیز کو بھیجے گئے ایک خط میں انہیں آئندہ اطلاع تک سوشل میڈیا پلیٹ فارم اور میسجنگ کی تمام ایپس کو بلاک کرنے کا حکم دیا۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق یوگنڈا میں 23.6 ملین سے زائد افراد کے پاس موبائل فونز ہیں جن میں 17 ملین افراد انٹرنیٹ استعمال کرتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں